Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sommige websites laden niet

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2024 01:12 PM)
342 Weergaven
Members_oce3jyB
First Poster
Opties

Ik heb een S20 FE, als ik op eender welke browser ga en typ een url in wil de website soms niet laden, sommige websites laden wel anderen niet. Sommige apps hebben hetzelfde probleem met youtube heb ik bv geen probleem andere apps willen gewoon niet laden zodra er iets met wifi bij komt kijken. Ik kan ook niet meer checken voor nieuwe software-updates. Ik denk dat het iets is tussen mijn telefoon en de wifi aangezien er met andere smartphones en dezelfde wifi geen probleem is. Mijn computer werkt ook zoals normaal alhoewel deze wel bekabeld is.

1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_oce3jyB,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S20 FE helemaal up-to-date en heb je ook de netwerkinstellingen gereset? 

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes