Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi gaat telkens aan/uit

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2021 12:44 PM)
29592 Weergaven
Emre3
Journeyman
Opties

Hoi, ik had al eerder een topic begonnen over dat ik telkens de wifi opnieuw moet laten verbinden en om de 2 minuten weer opnieuw moet beginnen, maar nu heb ik opeens een ander probleem, als ik de wifi letterlijk aanzet dan gaat de wifi he-le-tijd verbinden, en dan is de verbinding weer weg en zo gaat het letterlijk heletijd door, de verbinding blijft geen 1 seconde verbonden, hij verbind, en dan gaat ie weer weg en dan verbind ie weer en dan gelijk weer weg. Ik zou hier graag een oplossing voor willen want ik wil niet altijd 4g gebruiken. Mvg Emre

Ken-vo
First Poster
Opties

Het zelfde probleem heb ik pas geleden ook ervaren bij mij nieuwe S10. Dit heb ik opgelost door de telefoon alleen met de 5ghz band van mijn modem te laten verbinden. 

Hierbij een korte uitleg mocht je het nog niet hebben geprobeerd en niet weet hoe je dit kan doen:

Door in te loggen in je modem en -5G achter de wifi-naam van de 5ghz te zetten, kan je verbinden met op 2,4ghz en de 5ghz. De 5ghz is zichtbaar met de wifi-naam die je normaal gesproken hebt met de -5G er achter.  

MissVerstand
Student
Opties
Zelfde probleem met mijn nieuwe A51. Heeft me al hoop MB s gekost. Met oude Samsung geen problemen.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MissVerstand,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Ervaar je deze issues ook in de Veilige Modus? Dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

Als het in de Veilige Modus ook voorkomt, dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren: https://bit.ly/30Nxs1U

Als het daarna nog steeds niet goed gaat met het toestel, dan kun je hem het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
MissVerstand
Student
Opties
Gedaan. Probleem opgelost. Wel vervelend dat ik nu overal.opnieuw mijn ww moet instellen. Dank voor de oplossing 👌
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! 😁

rsz-846676
0 Likes
Pietpaaltjes
Journeyman
Opties
Niks opgelost.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Pietpaaltjes 

Waar heb je hulp bij nodig?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lucirmagnifiq
Student
Opties
Ik heb eb al weken problemen met de wifi op mijn telefoon die om de paar minuten off gaat en switcht naar data. Heb de netwerkinstellingen gereset dan werkt die ff maar gaat van zichzelf telkens weer off. Weet iemand een oplossing dan de hele telefoon resettenScreenshot_20230114_030312_Settings_1000005510_1673661840.jpg
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom @lucirmagnifiq, werkt de verbinding wel naar behoren in de veilige modus? Dan kan het zijn dat een bepaalde gedownloade app verantwoordelijk is voor de issue, en zal je deze moeten verwijderen. 

Groeten, 

Joey

lucirmagnifiq
Student
Opties
De telefoon doet hetzelfde. Wordt er moedeloos van want die vreet al mijn data elke dag als die om de paar minuten weg valt van de wifi
0 Likes