Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whattsapp meldingen via instellingen op stil zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2020 01:57 PM)
665 Weergaven
Cheryl85
First Poster
Opties

Goedemiddag,
Ik wil op mijn Samsung S10 via het menu instellingen - meldingen - app meldingen, de WhatsApp meldingen op stil zetten zodat deze het wel doet via Edge Lighting maar ik geen geluid meer krijg. Bij elke app is dit netjes in te stellen maar bij WhatsApp verspringt dit elke keer weer automatisch naar Melding. Is dit te veranderen dat mijn instelling blijvend is of is dit iets wat bij WhatsApp niet in te stellen is? 

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Cheryl85,  

Welkom op de Community.

Dan zou je het meldingsgeluid op stil moeten zetten, bij Whatsapp -> Instellingen -> Onder berichten meldingsgeluid -> Stil.

Lukt het zo wel?

rsz-846676
0 Likes
Cheryl85
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie en dat heb ik inderdaad gedaan en dat werkt wel. Het ging mij er meer om dat als ik de meldingen van WhatsApp via instellingen - meldingen -app meldingen op stil zou zetten, ik dan alleen een stil bericht op mijn Fitbit krijg :-). Bij berichten is dit wel zo in te stellen maar bij WhatsApp verspringt dit automatisch weer.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoe dat bij Fitbit zit durf ik niet te zeggen. Als zij ook een app hebben, kun je dit waarschijnlijk daar aanpassen.

rsz-846676
0 Likes
Cheryl85
First Poster
Opties

Dat is bij Fitbit niet anders in te stellen. 
Maar vond het vreemd dat het voor elke app wel zo in te stellen is alleen niet bij whatsapp. In ieder geval bedankt voor het meedenken. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Een horloge van samsung zou de beste oplossing zijn.  Meerdere merken combineren is vragen om problemen😅

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes