op 08-09-2020 01:57 PM
Goedemiddag,
Ik wil op mijn Samsung S10 via het menu instellingen - meldingen - app meldingen, de WhatsApp meldingen op stil zetten zodat deze het wel doet via Edge Lighting maar ik geen geluid meer krijg. Bij elke app is dit netjes in te stellen maar bij WhatsApp verspringt dit elke keer weer automatisch naar Melding. Is dit te veranderen dat mijn instelling blijvend is of is dit iets wat bij WhatsApp niet in te stellen is?
op 10-09-2020 01:13 PM
Hi @Cheryl85,
Welkom op de Community.
Dan zou je het meldingsgeluid op stil moeten zetten, bij Whatsapp -> Instellingen -> Onder berichten meldingsgeluid -> Stil.
Lukt het zo wel?
op 11-09-2020 09:56 AM
Bedankt voor je reactie en dat heb ik inderdaad gedaan en dat werkt wel. Het ging mij er meer om dat als ik de meldingen van WhatsApp via instellingen - meldingen -app meldingen op stil zou zetten, ik dan alleen een stil bericht op mijn Fitbit krijg :-). Bij berichten is dit wel zo in te stellen maar bij WhatsApp verspringt dit automatisch weer.
op 11-09-2020 09:58 AM
op 11-09-2020 10:55 AM
Dat is bij Fitbit niet anders in te stellen.
Maar vond het vreemd dat het voor elke app wel zo in te stellen is alleen niet bij whatsapp. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
op 11-09-2020 12:36 PM