Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VPN werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2022 10:20 AM)
484 Weergaven
sharonimo
First Poster
Opties
Kryg steeds webschild uitgeschakeld en ontvang nog steeds adv .wat doet vpn dan wel
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat is op zich een betrouwbaar (beveiligings-) bedrijf.

Heb je het abonnement in de app afgesloten, via Google Play? Dan kun je via de Google Play Store het abonnement ook weer annuleren. Dat doe je hier:

Screenshot_20220717-122536_Google Play Store.png

SmartSelect_20220717-122548_Google Play Store.jpg

Als je een proefperiode had en je annuleert hem voor de proefperiode afgelopen is, dan worden er geen kosten in rekening gebracht.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @sharonimo,

Een VPN (Virtueel Privé-Netwerk) doet niets anders dan al jouw internetverkeer doorsturen naar de servers van de VPN-aanbieder, zodat het voor de rest van het internet lijkt alsof je surft vanaf een andere locatie. Dit kan handig zijn om geoblokkades te omzeilen, en is van levensbelang voor bijvoorbeeld journalisten die leven onder dictaturen.

Daarnaast brengt het gebruik van VPN's risico's met zich mee: de VPN-aanbieder kan jouw gegevens inzien en die doorverkopen of zelf misbruiken, of de aanbieder kan gehackt worden en op die manier kunnen je gegevens in verkeerde handen vallen. Bedenk daarom eerst of je een VPN überhaupt nodig hebt, en kies vervolgens alleen voor betrouwbare aanbieders. Er zijn hele websites gericht op het wegwijs maken in de jungle van VPN-aanbieders, dus ik zou daar beginnen als ik jou was :winking-face:

kevin-sig
sharonimo
First Poster
Opties
Oke ik heb helaas net een abb afgesloten by vpn .
Ik dacht dat je dan geen adv en dat je gegevens veilig waren😭
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Bij welke aanbieder heb je je abonnement afgesloten? Hoe heet de VPN die je genomen hebt?

kevin-sig
0 Likes
sharonimo
First Poster
Opties
Avg
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat is op zich een betrouwbaar (beveiligings-) bedrijf.

Heb je het abonnement in de app afgesloten, via Google Play? Dan kun je via de Google Play Store het abonnement ook weer annuleren. Dat doe je hier:

Screenshot_20220717-122536_Google Play Store.png

SmartSelect_20220717-122548_Google Play Store.jpg

Als je een proefperiode had en je annuleert hem voor de proefperiode afgelopen is, dan worden er geen kosten in rekening gebracht.

kevin-sig
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarom zoek je een VPN?

2 Hele goede zijn NordVPN en ExpressVPN.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
sharonimo
First Poster
Opties
Thanks
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je van reclame af wilt heb je geen vpn nodig.

Ga naar instellingen > Verbindingen > Meer verbindingsinstellingen > Prive-DNS en voer in dns.adguard.com
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sharonimo
First Poster
Opties
Thanks
0 Likes