Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vlekje op foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2020 03:40 PM)
1292 Weergaven
Christa64
Apprentice
Opties

Sinds een paar weken heb ik een klein zwart vlekje op mijn foto's van de Galaxy S9+. Niet bij selfies en ook niet als ik inzoom op een foto. Ik heb mijn gsm reeds gereset maar het vlekje blijft. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

12 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Heb je eventueel een foto waar de vlek op zit? En is jouw toestel ooit eens gerepareerd geweest?

0 Likes
Christa64
Apprentice
Opties

Toestel is nog niet gerepareerd geweest. Is pas aangekocht in april 2019.Toestel is nog niet gerepareerd geweest. Is pas aangekocht in april 2019.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Het kan zijn dat er wat vuil of stof tussen de lens en de camera is gekomen, wellicht door een val of iets degelijks.

Je kunt er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice om het te verhelpen. Houdt er wel rekening mee dat als dit door eigen toedoen is veroorzaakt, er kosten in rekening kunnen worden gebracht.

rsz-846676
Christa64
Apprentice
Opties

Dank je wel voor de info. Bij mijn weten is mijn toestel niet gevallen. Dus hoe kan ik weten of de reparatie onder garantie valt of niet? De eerste maanden werkte de camera perfect. Het is sinds  een maand of 3 dat er een vlekje op de foto's zit.  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als er geen gebruikersschade wordt geconstateerd dan kunnen we hem kosteloos repareren 👍

Dat houdt in dat er geen val-breuk- of stootschade wordt geconstateerd. Kom je er zo uit?

rsz-846676
Christa64
Apprentice
Opties

Thanks. Ik zal een aanvraag doen voor reparatie.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat je weten hoe het is afgelopen? 

rsz-846676
0 Likes
Christa64
Apprentice
Opties

Doe ik. Ze komen hem morgennamiddag ophalen en ten laatste binnen 3 dagen heb ik hem terug.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Ik hoor het graag. Fingers crossed 🤞

rsz-846676
0 Likes