Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitbreiden geheugen S9+ met SD-kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2020 07:55 PM)
2506 Weergaven
SammyU2
Apprentice
Opties

Ik kom er niet helemaal uit.

Ik zie verschillende geheugenkaarten  ook voor de S9+, maar tot hoever kan ik deze uitbreiden.

Op mijn S9 staat 64 GB op de achterkant,maar wil dit graag uitbreiden naar min 128 en het liefst 256 GB.

Is dit uberhaupt mogelijk , omdat er achter op de S9 64 GB staat.

Maar kijk ik op verschillende forums kom ik ook tegen dat het zelfs mogelijk is tot 400 GB.

Wie weet het antwoord, ik denk zelf dat het niet verder kan dan 64 GB.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Het toestel heeft zelf een intern geheugen van 64GB. Deze is doormiddel van een SD kaart uit te breiden. Het totaal geheugen veranderd hier door niet jou toestel blijft gewoon een intern geheugen hebben van 64GB maar door de SD kaart bij te plaatsen kan een extra geheugen bij plaatsen. zie foto voor verduidelijking.Screenshot_20200710-205001_Device care.jpg

SD kaart is bedoeld om bijvoorbeeld je fotos, filmpjes, muziek en documenten op te slaan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Het toestel heeft zelf een intern geheugen van 64GB. Deze is doormiddel van een SD kaart uit te breiden. Het totaal geheugen veranderd hier door niet jou toestel blijft gewoon een intern geheugen hebben van 64GB maar door de SD kaart bij te plaatsen kan een extra geheugen bij plaatsen. zie foto voor verduidelijking.Screenshot_20200710-205001_Device care.jpg

SD kaart is bedoeld om bijvoorbeeld je fotos, filmpjes, muziek en documenten op te slaan.

SammyU2
Apprentice
Opties
bedankt voor hrt duidelijke antwoord , dan ga ik een sd kaart plaatsen van 256 gb,maakt het uit of dit een sdhd of een sdxc is.
0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

SDHD is tot 32GB en SDXC heeft naast een groter geheugen ook een hoger schrijf en lees snelheid. Goed voor als je 4K filmpjes wilt maken en bewerken vanaf de SD kaart.

0 Likes
SammyU2
Apprentice
Opties

nogmaals dank , zo ook voor het snelle antwoord