Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Via Gallerij naar Movies en bij afsprelen geen geluid S20

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2020 09:22 AM)
1995 Weergaven
Winterbeer71
First Poster
Opties

Dag,

vanaf iPhone naar S20 gegaan.

Als ik nu via Gallerij naar Movies ga en ik tik een willekeurig filmpje aan dan speelt deze de film wel af maar zonder geluid.

Ik moet dan links onder de speaker aan klikken en dan krijg ik geluid via de telefoon..

Als ik dit via mijn bestanden doen en dan via de videospeler dan heb ik wel direct geluid.

Wat doe ik fout in de instellingen ?

Alvast bedankt.

Berry

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je via de gallerij een filmpje klikt dan moet je VIDEO Afspelen klikken onder in het midden. Dan heb je wel geluid. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je via de gallerij een filmpje klikt dan moet je VIDEO Afspelen klikken onder in het midden. Dan heb je wel geluid. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
BruceH
Community Manager
Opties

Lukt het zo wel? @Winterbeer71 😉

rsz-846676
0 Likes
Winterbeer71
First Poster
Opties

Klopt zo werkt het wel maar is wel raar

Je gaat bewust naar gallerij movieS om juist dat filmpje af te spelen en selecteert deze. 

Film begint dan af te spelen zonder geluid maar je moet dan onder een extra knopje drukken. 

Extra handeling om niets 

Gr

Berry 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad. Je kunt linksonder ook het volume knopje aantikken, dan krijg je ook geluid, zonder op video afspelen te hoeven drukken.

rsz-846676
0 Likes
bibecrete
Apprentice
Opties
Op mijn samsung s20 fe speelt ie helemaal niets af. Ik maak zelf een videofilmpje en vervolgens kan ik deze niet afspelen?! Iemand een tip?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @bibecrete, goedemiddag.

Welke melding krijg je te zien als je een video wilt afspelen? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bibecrete
Apprentice
Opties
Als ik een video op bv YouTube wil kijken is dat geen probleem, maar als ik zelf een korte video van bv het strand maak en die in de galerij wil afspelen doet ie dat niet. Zelfde met foto's die in de galerij staan zegt ie kan het bestand niet vinden terwijl ze wel in de galerij staan. Afbeeldingen worden ineens blanco met dezelfde melding kan bestand niet vinden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @bibecrete, goedemorgen.

Worden jouw foto's en video direct gesynchroniseerd naar een clouddienst? En heb je het cache geheugen van de Galerij-app al eens geleegd? Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > Galerij > Opslag > Cache Legen.

Ik ben ook benieuwd wat de bevinden zijn als je je telefoon opstart in de Veilige modus 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bibecrete
Apprentice
Opties
Ik heb deze telefoon net een paar dagen🙈
0 Likes