Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertalen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2020 08:05 PM)
4380 Weergaven
EstherAislin
Pioneer
Opties

Hoe kan ik op mijn s10 een webpagina vertalen naar Nederlands.

Ik zie bij anderen een pop-up naar boven komen waar je kan aanklikken vertalen naar Nederlands, maar die krijg ik niet in beeld.

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Esther,

Dat is afhankelijk van je browser. Bij Chrome en Edge komt er een kleine pop-up onderaan, voor Samsung Internet is het standaard niet mogelijk, al kan er in de toekomst een invoegtoepassing worden ontwikkeld.

kevin-sig
0 Likes
EstherAislin
Pioneer
Opties

En kan ik die instelling veranderen, dat pagina's niet in Samsung internet worden geopend maar in Google Chrome?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Zeker! Dat kan onder Instellingen >> Apps >> Rechtsboven de drie puntjes, Standaard-apps >> Browser. :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes
EstherAislin
Pioneer
Opties

Ok dat is gelukt, helaas komt er nog steeds geen balkje voor pagina te vertalen omhoog

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kn je dan eens naar Chrome gaan -> Instellingen -> Talen -> Aanbieden pagina's in andere talen te vertalen. Staat dit ingeschakeld?

rsz-846676
0 Likes
EstherAislin
Pioneer
Opties

Heb nu van alles geprobeerd. Talen vertalen staat ingeschakeld.

Maar als ik een link vanuit een mailtje aanklik, of een andere link, dan blijft alleen d reuze 'openen in Samsung internet'.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Kun je dan de ingebouwde browser van je e-mailprogramma uitschakelen? Dan zou je gewoon weer het standaard keuzescherm van Android moeten krijgen, of rechtstreeks naar je standaard browser gaan.

kevin-sig
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@EstherAislin 

Probeer dit ook nog even..

In Samsungs Browser ga naar Instellingen-Nuttige functies-Toegestane apps. Vink daar alles uit. Screenshot_20200509-081521_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200509-081527_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200509-081537_Samsung Internet.jpg