Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbreekt steeds verbinding tijdens het bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 05:00 PM)
13533 Weergaven
McelleStiemr
Pioneer
Opties

Sinds week of 3 of 4. Tijdens het bellen,  telefoon op speaker, telefoon ligt gewoon op mn schouder. Scherm is uitgeschakeld en telefoon wordt niet aangeraakt. 

Verbreekt hij de verbinding,  soms na 20 minuten,  soms na 1 of 2 minuten. Erg irritant.  Gebeurt bij verschillende mensen, die verschillende providers hebben. Telefoon al paar keer opnieuw opgestart.  

Wie weet raad of herkent het? 

Ik heb mn telefoon bijna 2 jaar, deze klacht is nieuw. #s20ultra 

0 Likes
Spring naar oplossing
48 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een silicone hoesje kan de werking van de sensor niet beinvloeden. Als de test zegt dat er iets niet goed is dan is het waarschijnlijk een beginnend defect.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Nou mn test, bellen zonder hoesje, ook daar werd de verbinding weer verbroken. Dus dat was geen oplossing.
Dus ik hoop dat dat met update opgelost is.

Tav hoesje en sensor. Ik heb de test 5x gedaan met hoesje, toen deed ie het niet en 5x zonder hoesje, toen deed de nabijheid sensor t wel.
Wat is wijsheid? Update afwachten of telefoon wegbrengen voor nakijken nabijheid sensor?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou het toestel na laten kijken bij een servicepunt. Ik vermoed dat de nabijheidssensor een probleem heeft.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je toevallig een hoesje uit 2 delen? die zowel over het scherm zit en de achterkant? Zoiets als deze? Als er niets over de voorkant zit kan het anders de werking niet beïnvloeden en zou ik het advies van Patrick volgen.2a07bcca1eca19509da9cb9a23498ac195ab8d16_46318_1643481041.jpg
0 Likes
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Er zit nog de originele screenprotector op, van toen ik t toestel kocht. En achterkant is een standaard silicone hoesje. Dus ik laat hem zwz maar even nakijken.
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Yes, dat ga ik doen. Bedankt!
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat is goed om te horen, ik hoop voor iedereen met de belproblemen dat ze deze snel zullen ontvangen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@PeterW2 Ja wachten op een update is zeker een goed plan.  In de veilige modus starten is wel echt noodzakelijk om erachter te komen of het door de update komt of dat het aan de update ligt. 

Want als het niet aan de update ligt dan is een fabrieksherstel juist effectief.

0 Likes
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Nou, ik ben blij, gecheckt op update en die laten uitvoeren, en net 40 minuten zonder problemen kunnen bellen.
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Fijn om te horen, veel plezier weer met je toestel, ik hoop dat je nog geen gat in je hoesje geknipt had? 😉
0 Likes