Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding tijdens bellen valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2021 11:31 AM)
9731 Weergaven
Flinckie
Journeyman
Opties
Hi all,

Sinds begin maart 2021 heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S21 ontvangen. Sinds die tijd heb ik problemen met bellen. De verbinding lijkt gewoon weg te vallen, want ik krijg vaak de opmerking van degene die ik bel dat ik weg val tijdens het gesprek. Heel irritant want ik werk volledig vanuit huis en voer de hele dag zakelijke gesprekken. Bij KPN hebben ze alles gecheckt en een nieuwe simkaart toe gestuurd. Dit heeft het probleem niet verholpen en KPN kan dus ook niets meer doen.

Ik heb de laatste software update op mn telefoon staan dus ik weet niet wat ik nu nog meer kan doen. Iemand tips?
43 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond, vervelend om te horen dat toestel problemen heeft. Waarom heb je niet direct na aanschaf aan de bel getrokken? Als er iets mis is met een nieuw toestel kun je deze vaak omruilen.

Ik wil je aanraden om een fabrieksherstel te doen. Mocht dit niet een oplossing geven dan is de enige andere optie om een reparatie in te plannen > dat kan via deze link. https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Flinckie
Journeyman
Opties
Dag Patrick, dank voor je reactie. De reden waarom ik niet eerder aan de bel heb getrokken is omdat ik dacht dat het aan de verbinding van KPN lag. Maar bedankt voor je tips, ik ga eerst de fabrieksherstel doen en als dat niet werkt een reparatie inplannen.

Groet,
Nico
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Flinckie,

Laat je weten hoe het na de reset gaat? 👍

rsz-846676
Flinckie
Journeyman
Opties
Goedenmiddag! Inmiddels heb ik mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Komende dagen even kijken of het daarmee opgelost is. Ik houd jullie op de hoogte....
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Ik hoor het graag. Fingers crossed 🤞

rsz-846676
Flinckie
Journeyman
Opties

Nou inmiddels een week verder en de verbinding lijkt zelfs nog slechter dan voordat ik de telefoon teruggezet heb naar fabrieksinstellingen. Ik merk ook dat mijn WhatsApp update overdag een paar uur bezig is, normaal gebeurt dit 's nachts zonder dat ik er iets van merk. Dus ik ga de telefoon terugsturen via Mobiel.nl (daar heb ik de telefoon gekocht). Echt zwaar irritant. Voor het eerst dat ik problemen heb met een Samsung telefoon.  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het na een reset niet beter gaat, dan is het verstandig om je netwerk te laten controleren via je provider. Wellicht dat een nieuwe SIM-kaart ook uitkomst biedt.

Zo niet, dan is je beste optie om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of je kunt gebruik maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

rsz-846676
Flinckie
Journeyman
Opties
Hi Bruce, dank voor je tips. Ik ben begonnen bij KPN en die hebben achter de schermen het netwerk gecheckt en daar lag het niet aan. Ook heb ik een nieuwe simkaart gekregen wat ook niet heeft geholpen. Vanmorgen is mijn telefoon opgehaald voor reparatie bij Samsung. Mijn oude S9 plus weer geïnstalleerd en bellen gaat hier wel goed mee. Dus denk echt dat het aan de nieuwe telefoon ligt.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat lijkt mij dan ook inderdaad. Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676
0 Likes