Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Update android 12 probleem

(Topic created on: 24-01-2022 08:50 PM)
683 Views
Bas7519
Journeyman
Options
Mijn samsung galaxy s20 valt sinds de android12 update uit en vervolgens start deze weer automatisch op. Iemand zelfde probleem?
0 Likes
6 REPLIES 6
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedenavond,

Dit is inmiddels een bekend probleem.
Er zijn 3 dingen die je kan gaan doen.

1. Via de Samsung Members app een foutrapport indienen.

2. Een backup maken van al je data

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

3. Een fabrieksherstel doen aangezien dit de meeste problemen na de update oplost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bas7519
Journeyman
Options
Bedankt voor je reactie 👍👍
Dwarsligger1
First Poster
Options
Heb begrepen dat dit ook niet werkt.
Zal snel een update moeten komen.
0 Likes
Bas7519
Journeyman
Options
Ja het is echt na de update android 12 onstaan. Vaak Crash na openen bijlage in mail en na melding dat er ongelezen berichten in WhatsApp kunnen zitten is een signaal dat er iets niet goed gaat
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hey @Bas7519, goedemiddag.

Heb je de tips van @Patrick nog geprobeerd? Maak voordat je je telefoon terug zet naar de fabrieksinstellingen wel eerst een back-up en vergeet niet WhatsApp te back-uppen, dit doe je via de WhatsApp-app zelf. Stel vervolgens je telefoon in als nieuw en installeer de apps één voor één vanuit de Google PlayStore, zo weet je zeker dat je de laatste uitvoering van de apps ontvangt.

Gisteravond heb ik overigens nog een update ontvangen voor mijn S20Ultra, heb je deze ook gezien?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bas7519
Journeyman
Options
Goedemorgen, ze hebben mij het volgende bericht:

Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

De oplossing voor dit probleem wordt toegepast op een volgende binaire onderhoudsrelease. Bedankt dat je ons op de hoogte stelt over het probleem. Houd je apparaat en apps up-to-date.

Mocht je hier vragen over hebben, kies dan bij het openen van de Samsung Members App voor ‘+’ - rechtsonder in de App - en kies dan voor ‘Tekstchat’, zo kunnen we je de beste service bieden en al jouw vragen persoonlijk behandelen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux

Bedankt voor je reactie Martijn !