op 30-08-2023 10:44 AM
Apps van bepaalde banken staan meerdere gebruikers toe. Bij het starten van de app moet je voor een gebruiker kiezen. Iedere gebruiker heeft zijn eigen PIN code. Op die manier kan de bankieren app door meerdere gebruikers worden gebruikt en dat op 1 toestel. Ieder met hun eigen rekening.
Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.
Ik vroeg en vraag mij af: zou je hun app 2x kunnen installeren? (Naam1-ING, Naam2-ING)
Let wel: om problemen te voorkomen heb ik dat níet uitgeprobeerd...
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-08-2023 10:50 AM
Hoi @sawul62,
Je kan elke app toevoegen aan de Veilige Map. Op die manier installeer je dezelfde app 2x op je telefoon, een keer buiten de veilige map en een keer binnen de Veilige Map. Dit kan ook met de ING Bankieren app. De ene gebruiker moet dan de Veilige Map openen, en de andere gebruiker opent de de bankieren app buiten de Veilige Map.
30-08-2023 01:45 PM - bewerkt 30-08-2023 01:47 PM
Hartelijk dank!
Op de S10 zit inderdaad zoiets als een 'Secure Folder" (ik heb 'm ingesteld op Engels).
Moet toegeven, ik heb de vraag in dít forum gesteld, omdat hier het meeste kom, maar het is het verkeerde forum.
Het betreft een 2e toestel, zo goedkoop mogelijk, zonder abo, zonder account, de A13, blijft binnen. Had het erbij moeten vermelden.
Helaas, op de Galaxy A13 it, voor zover ik zie, niet zoiets als een veilige map op.
Pech.
Hoe dan ook, hartelijk dank!
(zal het uiteraard als oplossing markeren)
op 30-08-2023 10:50 AM
Hoi @sawul62,
Je kan elke app toevoegen aan de Veilige Map. Op die manier installeer je dezelfde app 2x op je telefoon, een keer buiten de veilige map en een keer binnen de Veilige Map. Dit kan ook met de ING Bankieren app. De ene gebruiker moet dan de Veilige Map openen, en de andere gebruiker opent de de bankieren app buiten de Veilige Map.
30-08-2023 01:45 PM - bewerkt 30-08-2023 01:47 PM
Hartelijk dank!
Op de S10 zit inderdaad zoiets als een 'Secure Folder" (ik heb 'm ingesteld op Engels).
Moet toegeven, ik heb de vraag in dít forum gesteld, omdat hier het meeste kom, maar het is het verkeerde forum.
Het betreft een 2e toestel, zo goedkoop mogelijk, zonder abo, zonder account, de A13, blijft binnen. Had het erbij moeten vermelden.
Helaas, op de Galaxy A13 it, voor zover ik zie, niet zoiets als een veilige map op.
Pech.
Hoe dan ook, hartelijk dank!
(zal het uiteraard als oplossing markeren)