Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord erg traag

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2020 04:39 PM)
8819 Weergaven
Verdonschot22
Apprentice
Opties

Mijn toetsenbord werkt op somige momenten erg traag. Het typen kan die niet bij houden. Het is ook niet zo dat ik abnormaal snel typ. Ik heb geen idee wat dit kan betekenen. Ik heb het 70% van de tijd. Ik heb de sensitiviteit al hoger gezet en heb alle opgeslagen data ook al verwijderd van mn toetsenbord. Wat kan dit zijn?

13 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik gok op een of meerdere (dubieuze) apps die de boel vertragen. Vooral gratis apps kunnen nogal eens op de achtergrond zitten te rommelen.

Verdonschot22
Apprentice
Opties

Bedankt voor je bericht! Ik heb wat oude apps eraf gegooid welke ik niet gebruik en heb de telefoon geoptimaliseerd via aparaatonderhoud. Helaas merk ik geen verbetering. Nog meer tips voor me?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Verdonschot22,

Ervaar je dit ook in de Veilige Modus? En gebruik je het standaard toetsenbord? 

rsz-846676
0 Likes
Verdonschot22
Apprentice
Opties

Hi Bruce,

Ik gebruik gewoon het normale toetsenbord van Samsung, ik heb verder niets geks gedownload. Ik heb de telefoon in veilige modus gezet en ben wat gaan typen in Gmail. Daar ondervind ik geen problemen. Op dit moment ben ik uit veilige modu en ondervind ik ook geen problemen. Maarja, de vertraginkjes zijn er ook niet constant. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het in de Veilige Modus niet voorkomt, lijkt het te komen door één van je geïnstalleerde apps. 

rsz-846676
0 Likes
JohnS9
Student
Opties

ik heb het ook

0 Likes
JohnS9
Student
Opties

Al meer dan één jaar. Niets helpt.

0 Likes
JohnS9
Student
Opties

Het is misgegaan na een Samsung update een jaar geleden. Ik ben er ziek van. Groetjes John 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Probeer simple keyboard uit de playstore dit toetsenbord verbruikt 10x minder ram en zit rond 30mb ipv samsung toetsenbord dat vaak oploopt tot 300+

Als het daar niet gebeurd dan weten we hoe of wat als het daar wel gebeurd dan is er een groter probleem.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes