Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toestel defect en omruilservice is vertraagd.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2021 11:17 PM)
631 Weergaven
Leon53
Pioneer
Opties

Op 19 juni heb ik een toestel opgestuurd voor reparatie naar samsung. Het toestel is daarna onherstelbaar verklaard. Op 22 juni kreeg ik een aanbod voor vervanging. Het betreft een Samsung s21 Ultra. Deze zou door dynalogic worden bezorgd. Is het daarna stil geworden.Ik kan alleen nog maar contact krijgen bij de normale klantenservice via Messenger. De omruilservice is in zijn geheel niet bereikbaar en reageren nergens op. De normale klantenservice kunnen eigenlijk niks anders voor mij doen dan zeggen dat het loopt. Bij dynalogic is nog steeds niet bekend terwijl Samsung wel aangeeft dat de order doorgezet is. Alles zit nu dus muurvast en ik kan geen kant op Ik word het kastje naar de muur gestuurd. omruilservice referentienummer 4246561857

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemiddag @Leon53,

Ik heb het direct voor je nagekeken en vanaf 25-06 is het normaal gesproken 5-10 werkdagen. Echter zijn wij onlangs overgaan op een ander systeem, waardoor het iets langer kan duren voordat je je nieuwe toestel in ontvangst kunt nemen.

Mocht ik in de tussentijd nog wat horen, dan laat ik het je weten 👍

rsz-846676
Leon53
Pioneer
Opties

Bedankt voor je antwoordt. Uit de mail van Samsung Exchange(omruilservice)haal je gemakkelijk wat anders als men zegt dat Dynalogic z.s.m. een afspraak inplant. ik heb natuurlijk niks te willen maar vindt meer dan 10 werkdagen wel lang, zeker zonder toestel. Heel erg jammer is dat de Exchange afdeling niet bereikbaar is. Nu begrijp ik dat de 'normale 'klantenservice dit opvangt maar zij kunnen maar beperkt informatie geven aangezien zij mij juist weer vragen te mailen naar de omruilservice en die nou juist geen mails beantwoorden. Er is dus nog wel verbetering nodig in de klantketen lijkt mij.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat ben ik met je eens, maar er gaat een hoop aan vooraf voordat we een vervangend toestel kunnen uitleveren.

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar en is je nieuwe toestel spoedig onderweg! 😉

rsz-846676
Charif1979
Explorer
Opties
Ben benieuwd of jij je telefoon al hebt gehad. Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem en met ons vele anderen. Ben ook gestopt met contact met de klantenservice van Samsung. Met alle respect maar het niveau van een sociale werkplaats is nog hoger. Het is echt verschrikkelijk en dramatisch hoe Samsung met zijn klanten omgaat en afspraken structureel niet nakomt en niet reageert.
0 Likes
Leon53
Pioneer
Opties
Ja gelukkig na 3 weken
0 Likes
Charif1979
Explorer
Opties
Oh kijk dat is mooi. Thanks voor je reactie 👍🏽
0 Likes
GeE1305
Explorer
Opties

Ik nog niet.
27 juli opgestuurd, nog steeds geen vervangend toestel.
Ik zit inmiddels al 2,5 maand zonder toestel. Continu beloftes die niet worden nagekomen.
Waardeloze klantenservice.
Samsung kan telefoons maken met 100x zoom, maar een vervangend toestel naar de klant opsturen is een hele operatie die maar niet wil lukken.
En daarin ben ik absoluut niet de enige klant.

Charif1979
Explorer
Opties
Drama inderdaad, ik zit al 2,5 maand zonder mobiel. Heb er nu maar 1 gekocht voor een paar honderd euro. Samsung gaat schandalig om met zijn klanten. Samsung heeft een gigantisch leveringsprobleem en maakt van hun interne probleem een probleem van de klant. Bellen of ander contact met de klantenservice is zonde van je tijd is mijn ervaring. Succes ermee.
GeE1305
Explorer
Opties

Inmiddels heb ik mijn vervangend toestel in ontvangst mogen nemen.

Uiteindelijk bijna 3 maanden geduurd, maar het is opgelost.