Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telenet stuurde smartphones op met verkeerde EAN code

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2019 07:03 AM)
476 Weergaven
tommy_movies
Apprentice
Opties

Ik zoek mensen die via de Telenetwebshop een Galaxy S10+ 128gb White hebben besteld.

Deze komen namelijk niet in aanmerking voor de earbuds, omdat ze niet beschikken over de juiste EAN-code. Waarschijnlijk hebben wij een internationale versie gekregen. Terwijl duidelijk op de website staat aangegeven dat we daar recht op hadden. Ik raad dan aan om zoveel mogelijk te gaan klagen op de klantendienst van Telenet (015666666) of naar een Telenet center in jouw buurt! Oke dat is een moeilijke taak, maar ik denk als we niets doen we er naar kunnen gaan fluiten. Samsung zal jammer genoeg niet met een oplossing komen. 

0 Likes
8 Antwoorden
Versevis
Apprentice
Opties

Ze zijn op de hoogte ervan. Dit is geen fout van telenet maar eerder van Samsung. Ze zijn deze specifieke EAN code vergeten toe te voegen aan de lijst die in aanmerking komen. Mensen die op coolblue hebben besteld hebben dit ook. Ikzelf zit hier namelijk ook mee (besteld op Telenet). Enkel mensen met de EAN code 8801643690151 zitten hiermee. Kameraad van mij heeft ook via telenet besteld en heeft een andere EAN code die wel werkt. Gewoon eventjes afwachten tot maandag en dan Samsung eens contacteren via telefoon, twitter of facebook.

0 Likes
Heitje77
First Poster
Opties

Hier juist hetzelfde probleem ! Met EAN CODE 8801643690151.

Heb contact opgenomen via messenger met Samsung.

0 Likes
Versevis
Apprentice
Opties

Ze zijn op de hoogte ervan. Dit is geen fout van telenet maar eerder van Samsung. Ze zijn deze specifieke EAN code vergeten toe te voegen aan de lijst die in aanmerking komen. Mensen die op coolblue hebben besteld hebben dit ook. Ikzelf zit hier namelijk ook mee (besteld op Telenet). Enkel mensen met de EAN code 8801643690151 zitten hiermee. Kameraad van mij heeft ook via telenet besteld en heeft een andere EAN code die wel werkt. Gewoon eventjes afwachten tot maandag en dan Samsung eens contacteren via telefoon, twitter of facebook...

0 Likes
tommy_movies
Apprentice
Opties

Ow dat wist ik niet dat ook coolbleu dit probleem had. Samsung had ik al gecontacteerd en die sturen mij door naar dit forum. Maandag eens bellen dan naar Samsung.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi allemaal,

Ik heb de EAN code doorgezet zodat onderzocht kan worden waar het mis is gegaan. Mochten er nog problemen zijn met een andere EAN dan 8801643690151, laat het dan gerust hieronder weten en vermeldt dan ook waar je deze gekocht heb. Dan zet ik hem erbij voor het onderzoek.

kevin-sig
Oplossing
tommy_movies
Apprentice
Opties

Samsung heeft de EAN code toegevoegd en kan je vanaf nu met succes de earbuds toevoegen. 

Eindelijk!!!

0 Likes
RitaD
First Poster
Opties

Ik heb zelfde code, en bijkomend probleem: registratie toestel : code SM-G975F/DS niet terug te vinden bij Samsung

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Welk EAN werkt bij jou niet, RitaD? Verder kun je hier ook gewoon S10 invullen, dan zie vanzelf een popup.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes