Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon wordt opnieuw gestart

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2022 08:06 AM)
1152 Weergaven
GATM
Apprentice
Opties

Mijn Samsung S21 geeft elke dag een paar keer de melding dat de telefoon opnieuw opstart. (Systeem Ui). 's Ochtends na een hele nacht niet gebruikt te zijn begint het. Eerder naar mij verstuurde app-berichten komen dan pas aan. Dit opstarten gebeurt een paar keer per dag. Hebben onlangs de S21 teruggezet in de fabrieksstand, maar ook dit helpt niet.
Ook krijg ik dagelijks bij Samsung Members een foutmelding, welke ik trouw doorstuur, maar heb niet de indruk dat er iets mee gedaan wordt. Heeft iemand ook deze melding of tip wat te doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
GATM
Apprentice
Opties
Van de R&D afdeling het advies ontvangen om met de telefoon naar een reparatiewinkel te gaan. Zijn naarde Samsung reparatiewinkel in Ede geweest. Daar hebben ze de software opnieuw geïnstalleerd. Helaas mocht dit niet baten. De volgende dag had ik weer dezelfde foutmelding. Dus weer terug naar de reparatiewinkel in Ede gegaan. Nu moest mijn telefoon daar blijven. Kreeg gelukkig een reservesleutel van ze mee. Geweldige service. Werd de volgende dag al gebeld dat mijn telefoon klaar was. Ze hebben de hardware volledig vervangen. Viel gelukkig allemaal onder de garage. En, het belangrijkste van alles is dat de telefoon weer perfect werkt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Kijk even in dit topic of er iets voor jou tussen zit. Er zijn helaas meer meldingen hiervan. https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-s20-s20-s20fe-s20/telefoon-start-vanzelf-opnieuw-op/t...
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GATM, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. 

Het is natuurlijk niet handig als je telefoon uit zichzelf regelmatig opnieuw opstart, je hebt zo te lezen ook al het één en ander geprobeerd om dit te verhelpen 👍 Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
GATM
Apprentice
Opties
Van de R&D afdeling het advies ontvangen om met de telefoon naar een reparatiewinkel te gaan. Zijn naarde Samsung reparatiewinkel in Ede geweest. Daar hebben ze de software opnieuw geïnstalleerd. Helaas mocht dit niet baten. De volgende dag had ik weer dezelfde foutmelding. Dus weer terug naar de reparatiewinkel in Ede gegaan. Nu moest mijn telefoon daar blijven. Kreeg gelukkig een reservesleutel van ze mee. Geweldige service. Werd de volgende dag al gebeld dat mijn telefoon klaar was. Ze hebben de hardware volledig vervangen. Viel gelukkig allemaal onder de garage. En, het belangrijkste van alles is dat de telefoon weer perfect werkt!
GATM
Apprentice
Opties
*reserve toestel! ipv reservesleutel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat alles in orde is gemaakt. Heb je in de toekomst onze hulp nodig, stuur ons dan gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes