Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon reageert niet op cover

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2023 09:27 AM)
1876 Weergaven
CMEU
Student
Opties
Na de update van gisteren sluit en opent het scherm nietmeer direct na het sluiten van de beschermklep
Ook is datum tijd rechts in het doorzichtige deel van de klep nietmeer aanwezig bij gedeeltelijk openen.
Kan iemand zeggen hoe dat te herstellen is? 
Met dank
Hans 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Waar heb je de cover gekocht? Wanneer deze ook in de Veilige Modus niet herkend wordt, is de kans erg groot dat de cover defect is. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Om welk hoesje gaat het hier? En welk model telefoon? Heb je al een herstart gedaan ?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
CMEU
Student
Opties
Hoi Patric, het is een S20G5 met origineel Samsung FE hoesje met Clear View.
Ja ik heb al een herstart uitgevoerd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CMEU, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wordt jouw cover wel herkend door je telefoon wanneer deze is geplaatst? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

CMEU
Student
Opties
Dag Martin, ik de procedure in Veilige modus ook geprobeerd maar helaas nog steeds het zelfde resultaat.
De clear view cover wordt niet herkend. De apps blijven ook met gesloten cover actief tot de ingestelde tijd. Om dit te voorkomen schakel ik het toestel nu via I/O toets uit. Inschakelen kan ook alleen vie I/O toets.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Waar heb je de cover gekocht? Wanneer deze ook in de Veilige Modus niet herkend wordt, is de kans erg groot dat de cover defect is. 

Groeten,

Martijn

CMEU
Student
Opties
Dag Martijn, de cover is een origineel Samsung cover gekocht bij aanschaf toestel.
Wat kan daar aan stuk gaan?
Hij ziet er niet beschadigd uit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Er zit een chip in welke verbinding maakt met je telefoon, hierdoor herkend het toestel ook of er een cover is geplaatst. Zelf heb ik voorheen ook een cover gehad bij de S20 en S22, bij de S20 heb ik ook te maken gehad met een defect cover.

Groeten,

Martijn

0 Likes
advanhal
First Poster
Opties
  • Ook ik had dit probleem. Na opnieuw opstarten was dit weer hersteld. Mischien ook een optie voor jou?