Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon maakt piepend geluid na opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2022 11:39 AM)
2298 Weergaven
M93
Journeyman
Opties
Hi allemaal, 

Sinds kort maakt mijn telefoon een hoge pieptoon/zoem zodra de batterij 100% geladen is. Gezien deze 's nachts naast m'n bed ligt te laden, elke nacht wakker om de stekker eruit te halen. Zodra de lader is ontkoppeld stopt het geluid meteen. Tijdens het opladen is er geen geluid, alleen bij 100%.

Ik heb al verschillende kabels, stopcontacten en laders geprobeerd, ook draadloos laden geeft hetzelfde effect. Iemand een idee hoe dat zit? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heeft het niet geholpen?

Wat je nog kunt proberen is het toestel opstarten in de veilige modus -> uit knop op het scherm ingedrukt houden en voor veilige modus kiezen. 

Als het hier ook blijft kun je nog een reset proberen (maak wel eerst een back up en zet deze ook nog niet terug) 

Als dit ook niet werkt zal je hem op moeten sturen om na te laten kijken ben ik bang.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat het gevaarlijk is is de grootste onzin. 

Je kunt onder je instellingen-> geluid en trillen-> systeemgeluid-> opladen eens uitzetten en kijken of dit helpt. 

Maak je toevallig ook gebruik van bixby routines?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

.

0 Likes
M93
Journeyman
Opties
Hi Mootjee, dank je wel voor je reactie. M'n oplaadgeluid staat wel aangevinkt, ik meende dat dit een soort bliepje zou zijn bij het aansluiten van de kabel. Ik probeer 'm zo even vol te laden, kijken of dat de uitkomst biedt! Screenshot_20221205_133731_Settings.jpg
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Normaal was dit ook het geval, maar mogelijk hebben ze dit aangepast in een update. 

Heb je toevallig ook een soort batterij manager app op je telefoon staan?
Ik duik in ieder geval nog even wat dieper in de instellingen voor je.

M93
Journeyman
Opties
Nop, alleen de samsung software. Fijn, alvast bedankt voor het meedenken
0 Likes
M93
Journeyman
Opties
Is er een mogelijkheid om telefonisch contact met Samsung te hebben om dit te bevestigen? Het dichtstbijzijnde servicecenter is 120km rijden.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Deze reacties kun je gewoon negeren. Dit is de grootste onzin. Het is totaal niet gevaarlijk. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

.

0 Likes