Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon geluid (speakers telefoon en bedrade oordopjes) hapert bij muziek/geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2018 02:08 PM)
1584 Weergaven
JeremyPijnacker
Apprentice
Opties

Goedemorgen allemaal,

Ik heb sinds een 1,5 maand mijn Galaxy S9+ weer terug. Deze heeft 1x een schermvervanging gehad, en 1x vernieuwing van haast alle onderdelen door waterschade (in de regen.) Onderandere de behuizing, moederbord (ook speakers) zijn vervangen.

Sinds ik de telefoon terug heb hapert de telefoon wanneer ik op bijvoorbeeld Spotify muziek luister. Meestal is dit op het moment dat het scherm zich uitschakeld. Vanaf dat punt wordt het haperen echt een probleem, soms om de seconde en soms om de 5 á 10 seconden. Dit gebeurd echter alleen op het moment dat ik muziek luister via de speakers van de telefoon zelf of via oordopjes (met draad.) 

Met bluetooth is het hele probleem weg. Ik rijd dagelijks lange stukken waarbij mijn S9+ is verbonden met een Bluetooth radio. Hier komt het probleem haast niet voor.

Om alvast een aantal dingen zelf te proberen heb ik het volgende al geprobeerd:

- Achtergrond activiteiten toetstaan aangezet

- Batterijverbruik optimaliseren uitgeschakeld

- Bij 'Batterij' Spotify uit de Spaarstand optie gehaald

- Spotify toegevoegd aan niet sluimerende apps

Hierna heb ik nog 1 ding getest:

- De speaker getest met *#0*#. Hier hapert deze ook. Bij alle 2 de aanwezige speakers op hetzelfde moment.

Kunnen jullie mij adviseren wat de beste oplossing zal zijn?

Met vriendelijke groet,

Jeremy Pijnacker

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JeremyPijnacker,

Als het geluid ook hapert in de Hardware-test (*#0*#), kun je ervan uitgaan dat er wat mis is met het toestel. Je kunt dan het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JeremyPijnacker,

Als het geluid ook hapert in de Hardware-test (*#0*#), kun je ervan uitgaan dat er wat mis is met het toestel. Je kunt dan het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes