Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon gaat gelijk op speaker bij inkomende gesprekken.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2019 10:01 PM)
2259 Weergaven
Debbs
Journeyman
Opties

Als ik een telefoontje krijg dan gaat mijn telefoon op speaker lijkt wel, maar dat is niet echt zo. Ik druk dan op speaker en dam weer speaker uit, dan pas hoor ik het goed. Heel irritant. Heeft iemand dit probleem ook en wat kan ik er aan doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je zou het toestel nog kunnen resetten, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch. Resetten doe je zo: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-moet-ik-doen-als-mijn-smartphone-of-tablet-vas...

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Debbs,

Gaat het om de Galaxy S9? Kun je het eens in de veilige modus testen?

rsz-846676
0 Likes
Debbs
Journeyman
Opties

Hi BruceH,

Het betreft inderdaad een S9. Heb net geprobeerd in de veilige modus, maar dan is het precies het zelfde. Ik heb ook al gekeken bij geluid, of daar misschien een instelling raar of hard stond, maar dat is niet zo.  Dus als iemand anders nog een briljante ingeving heeft, ik hoor het graag :smiling-face:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het lijkt mij een softwarematig probleem. Hoe lang kamp je al met dit probleem?

rsz-846676
0 Likes
Debbs
Journeyman
Opties

Ik weet niet of het van het begin af aan is geweest of na de update. Ik heb de telefoon sinds 26-1 en volgens mij 1 of w dagen erna een software update gedaan. Maar ik weet niet meer zeker of ik gebeld ben voor die update. 

0 Likes
Debbs
Journeyman
Opties

Ik weet niet of het van het begin af aan is geweest of na de update. Ik heb de telefoon sinds 26-1 en volgens mij 1 of 2 dagen erna een software update gedaan. Maar ik weet niet meer zeker of ik gebeld ben voor die update. 

0 Likes
Debbs
Journeyman
Opties
Ik zie net dat ik de update 27-1 heb gedaan.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je zou het toestel nog kunnen resetten, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch. Resetten doe je zo: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-moet-ik-doen-als-mijn-smartphone-of-tablet-vas...

rsz-846676
0 Likes