op 16-01-2024 05:36 PM - laatst bewerkt op 17-01-2024 10:42 AM door Ajay-A
op 16-01-2024 06:31 PM
Het is helaas niet mogelijk om de update terug te draaien. Probeer een zachte reset uit te voeren door de volume omlaag + aan/uit-toetsen ingedrukt te houden totdat de telefoon opnieuw opstart. Gebruik de Good Guardians > Galaxy App Booster om de apps te repareren.
Als dit niet werkt, probeer dan de systeemcachepartitie te wissen. De stappen staan vermeld in de onderstaande link.
https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-s21/wipe-cache-partition/
Als niets werkt, is de laatste optie het resetten van de telefoon.
16-01-2024 06:42 PM - bewerkt 16-01-2024 06:51 PM
17-01-2024 01:39 PM - bewerkt 17-01-2024 02:22 PM
Goedemiddag @marjoleintje ,
Is je probleem inmiddels opgelost met de tips van @Patrick ?
op 31-03-2024 09:17 PM
Helaas heb ik dit nu ook voor de 2de keer.. Eerste update was halverwege januari en was totaal onbereikbaar. Kon alleen bellen via wifi... Na de de volgende update (2 weken later) deed deze het gelukkig weer. Nu eind februari weer een update gehad, die ging goed. Nu vorige week een update melding binnen gekregen, zojuist geïnstalleerd en het is weer raak.... Het ligt echt aan de update/telefoon, want als je de sim kaart eruit doet en in een andere telefoon doet, doet deze het wel. Dus hopen dat de volgende update snel komt/volgt... Hoop dat samsung hier wel aan gaat werken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling...
op 03-04-2024 02:54 PM
Hallo @Kim_00_ ,
Bedankt voor jouw bericht. Wat voor soort klachten ervaar je? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Met groet,
Ajay
op 03-04-2024 11:02 PM
Gisterennacht werd er een update gedaan... vanochtend telefoon (S9) uit.... en sindsdien gaat ie nat opstarten na max 1 minuut vanzelf uit... gebruik de S9 omdat mijn S22 ook problemen had na een update ( die gaat aan en uit en duurt soms 10 minuten voor hij aan blijft..) Dat men mij niet komt zeggen dat het NIET aan een update ligt. De S22 is nu in " reparatie", gelukkig nog in garantie... DIt was mijn laatste Samsung...
op 05-04-2024 02:59 PM
Bedankt voor de informatie Members_E17Q2fI,
Lukt het om het toestel op te starten via de Recovery menu? Zet hiervoor het toestel eerst uit. Houd vervolgens de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet. Wanneer je in de Recovery menu zit selecteer Wipe cache partition. Wanneer dat gebeurt is selecteer dan Reboot system na. Laat weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 14-05-2024 05:46 PM
op 16-05-2024 10:09 AM
Hallo @daaag,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.
Met groet,
Ajay