op 21-01-2022 02:12 PM
Goeiemiddag,
Sinds de laatste update begint op de gekste tijden spontaan "Over the horizon" ringtone af te spelen. Midden in de nacht, terwijl ik muziek luister etc...
Dit is niet mijn ringtone of wekker of wat dan ook. Ik krijg op dat moment ook geen oproep of niks binnen en er is dan ook geen enkele mogelijkheid om het uit te zetten behalve opnieuw opstarten.
Het is echt heel irritant!! Meer mensen die dit ervaren?? En wat valt er tegen te doen???
Gr, John #Galaxy s20 FE
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-08-2022 06:41 PM
op 21-01-2022 02:17 PM
op 24-01-2022 09:13 AM
Hoi @DeLandjutter, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, dat is natuurlijk niet heel erg fijn. Hoe gaat het met jouw S20FE nu? Heb je ook gekeken of er misschien al een nieuwe update klaar staat? Ook hebben we een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 10-08-2022 06:56 PM
Hallo John,
Ik heb dus precies hetzelfde. Spontaan en dezelfde Ringtone. Een paar keer per dag! Op het moment veel mijn geluid uit staan.
Hij doet het altijd om 17:31 precies en ook al eens midden in de nacht naar beneden gemoeten omdat ik was vergeten mijn geluid uit te zetten.
Niks staat open en zelfs de ringtone heb ik verwijderd. Beetje spooky dat hij iets afspeelt wat er niet meer is.
Bij mijn laatste meldingen, staat niks actief.
Ben jij er inmiddels vanaf?
Groet Judith
op 12-08-2022 10:16 AM
Hoi Judith, goedemorgen.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Start je telefoon rond 17:30 dan op in de Veilige Modus, ervaar je dit dan niet dan wordt dit geactiveerd vanuit een app.
Controleer ook of je een Bixby Routine hebt ingesteld welke dit activeert. Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 12-08-2022 10:27 AM
op 12-08-2022 10:46 AM
op 12-08-2022 10:56 AM
op 15-08-2022 02:02 PM
Hoi @JoepvD@ goedemiddag.
Wat heb je allemaal al geprobeerd? En hoe ging het met je telefoon in de Veilige Modus?
Groeten,
Martijn
op 15-08-2022 02:32 PM