Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spontane belgeluiden sinds update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2022 02:12 PM)
1638 Weergaven
DeLandjutter
Student
Opties

Goeiemiddag,

Sinds de laatste update  begint op de gekste tijden spontaan "Over the horizon" ringtone af te spelen. Midden in de nacht, terwijl ik muziek luister etc...

Dit is niet mijn ringtone of wekker of wat dan ook. Ik krijg op dat moment ook geen oproep of niks binnen en er is dan ook geen enkele mogelijkheid om het uit te zetten behalve opnieuw opstarten. 

Het is echt heel irritant!! Meer mensen die dit ervaren?? En wat valt er tegen te doen???

Gr, John #Galaxy s20 FE

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoepvD
Journeyman
Opties
Hi Martijn,

Update na 17:31....wanneer hij standaard ging.
🥳🥳🥳 niet meer
Dus alleen de Bixby Routine meldingen voor mij al geholpen.
😊😊😊 blij mee...bedankt!
Groetjes Judith

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt bij instellingen > Meldingen kijken wat de laatste meldingen waren. Check dit even gelijk nadat je het weer eens hoort. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DeLandjutter, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, dat is natuurlijk niet heel erg fijn. Hoe gaat het met jouw S20FE nu? Heb je ook gekeken of er misschien al een nieuwe update klaar staat? Ook hebben we een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JoepvD
Journeyman
Opties

Hallo John,

Ik heb dus precies hetzelfde. Spontaan en dezelfde Ringtone. Een paar keer per dag! Op het moment veel mijn geluid uit staan. 

Hij doet het altijd om 17:31 precies en ook al eens midden in de nacht naar beneden gemoeten omdat ik was vergeten mijn geluid uit te zetten. 

Niks staat open en zelfs de ringtone heb ik verwijderd. Beetje spooky dat hij iets afspeelt wat er niet meer is.

Bij mijn laatste meldingen, staat niks actief.

Ben jij er inmiddels vanaf?

Groet Judith 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@JoepvD

Hoi Judith, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Start je telefoon rond 17:30 dan op in de Veilige Modus, ervaar je dit dan niet dan wordt dit geactiveerd vanuit een app. 

Controleer ook of je een Bixby Routine hebt ingesteld welke dit activeert. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
JoepvD
Journeyman
Opties
Goedemorgen Martijn,

Dank je voor je bericht.
Ik ga dit allemaal even goed lezen en uitproberen.
Ik zal even laten weten of het gewerkt heeft 😉
Zou toch wel heel fijn zijn .....kan mijn geluid ook weer normaal aan voor inkomende berichten.
Groetjes Judith
DeLandjutter
Student
Opties
Hoi Judith, ik heb het opgelost echter heb ik geen idee meer hoe ik dat gedaan heb.... 😅😅
JoepvD
Journeyman
Opties
Hoi,
🙈 ja logisch hoor, hier ook al van alles geprobeerd.
Nou fijn dat jouw telefoon weer "nornaal" doet😃😃😃
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @JoepvD@ goedemiddag.

Wat heb je allemaal al geprobeerd? En hoe ging het met je telefoon in de Veilige Modus?

Groeten,

Martijn

0 Likes
JoepvD
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,

Ik zat nog even in de test fase omdat ik een paar dagen om 17:31 niet in de gelegenheid ben geweest of het niet zeker weet.
Vandaag de echte test, maar heb toch al het idee dat het gelukt is. Door de Bixby routine meldingen uit te zetten. Dat andere expres nog niet gedaan.
Vanmiddag ga ik opletten, geluid aan
En dan laat ik het nog even weten 😉
Groetjes Judith