Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sluimerende apps niet in overzicht

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2023 11:09 AM)
601 Weergaven
Seppie
Explorer
Opties
Hi,

Om de zoveel tijd worden apps automatisch gesluimerd. Dit zie je ook terug bij " historie app problemen". Als je echter naar Limieten achtergrondgeluid--> sluimerende apps gaat, dan zie je de bewuste apps niet terug. Ik zie alleen degene die ikzelf toegevoegd heb. Ze staan ook niet bij ultieme sluimerstand. Iemand een idee hoe dit kan?

Groet Bas
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zet het schuifje uit zodat apps niet meer automatisch sluimeren en voeg zelf apps toe bij ultieme sluimerstand in de toekomst. Dat is het beste.1685871864560_1685871864549_0.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zet het schuifje uit zodat apps niet meer automatisch sluimeren en voeg zelf apps toe bij ultieme sluimerstand in de toekomst. Dat is het beste.1685871864560_1685871864549_0.png
0 Likes
Seppie
Explorer
Opties
Dat is idd ook een manier. Dank voor de tip 👍
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zo doe ik het al heel lang, sluimerende apps heb ik normaal 0, alles in ultieme sluimerstand en dan heb ik een paar apps die niet mogen sluimeren.
Seppie
Explorer
Opties
Terugkomend op deze optie. Ik las dat apps in de ultieme sluimerstand ook geen update melding krijgen.
Ondertussen had ik er meerdere in deze stand staan en toen ik ze terug zette naar niet sluimeren zag ik dat meerdere idd ge-update konden worden.
Dat is wel een nadeel. Bug?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Seppie, geodemorgen.

Het klopt inderdaad dat de apps die in de ultieme sluimerstand geen updates ontvangen, dit is verder normaal. Wanneer je de app weer uit de sluimerstand haalt kan je deze weer bijwerken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes