Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service van Samsung reparatie centre

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2022 12:56 PM)
1051 Weergaven
RobertoC2317
Journeyman
Opties

Mijn Samsung S21 Ultra aangeboden aan Samsung reparatie service. Na flink wat gechat te hebben over onderdelen die vervangen zouden worden aan mijn toestel had besloten dit via Samsung te doen. Reparatie zou maar 3dg duren en dat was mij verzekerd ongeacht het garantie of buiten garantie valt.

Nu ontvang ik een mail van een  ander  bedrijf Dynafix die mijn Samsung gaat repareren. (waar ik niet heb omgevraagd) .Dit bedrijf heeft reeds  1480 negatieve reviews dus ben ik helemaal niet blij met de gang van zaken. Mijn reparatie gaat niet 3 dg duren maar een paar weken. Zeer slechte communicatie van Samsung. Ze maken beloftes die ze niet waar maken. Kon beter mijn toestel bij de telefoon winkel om de hoek  brengen die dat ter plekke kan vervangen en goedkoper ook.

Nooit meer een Samsung.

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Heb je misschien ook een reparatienummer?

Verder is Dynafix al heel lang verantwoordelijk voor alle reparaties van alle grote bedrijven dus als je 1480 negatieve reviews ziet is dat niet per se een slecht bedrijf. Hun repareren tienduizenden telefoons per maand ( waarschijnlijk meer ) de meeste mensen laten geen review achter bij een positieve ervaring.

Om nou te zeggen nooit meer een Samsung gaat wat ver denk ik. Ik zit al heel mijn leven bij Samsung en er is nog nooit een toestel stuk gegaan😃
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ThomasvZ
First Poster
Opties
Ik ben bang dat hier nog veel tijd in gaat zitten voor je. Ik heb zelf mijn s22 ultra ter reparatie aangeboden waarna dynafix deze is kwijt geraakt. Ben nu al ruim 6 weken aan het bellen en mailen met samsung. Tijdens het bellen krijg ik steeds het zelfde (script) te horen, dat ik nog even geduld moet hebben. En op de mail wordt helemaal niet gereageerd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thomas, wat is je reparatienummer? Zonder reparatienummer kunnen de moderators niet naar de status van je reparatie kijken.
RobertoC2317
Journeyman
Opties

Beste Patrick,

Bedankt voor je reactie.

Mijn rep nr. is iRMADRSA17813228

Zal niet veel uitmaken dat mijn toestel zoals afgesproken met Samsung no voor de feestdagen terug is.

Echt waardeloos dat mijn toestel naar een derde is verzonden door Samsung.

Kon het gewoon brengen naar de turk telefoon bedrijf die het ter plekke vervangt. Nu heb ik toch geen origineel onderdeel van sAMSUNG.

0 Likes
RobertoC2317
Journeyman
Opties

Beste Thomaz,

Hoop niet dat dit zo is. Wat dat betreft schakel ik gelijk mijn rechtshulp erbij en claim gelijk alle extra gemaakte kosten.  

Ik heb reeds mijn rechtsbijstand ingeschakeld zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

GR

R

0 Likes
RobertoC2317
Journeyman
Opties

Gelijk je rechtsbijstand inschakelen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dynafix gebruikt juist alleen orginele Samsung onderdelen 🙂 Het is verder ook gewoon een goed bedrijf.

Samsung laat altijd de reparaties door Dynafix uitvoeren dus eigenlijk is het geen derde partij.
RobertoC2317
Journeyman
Opties

Sorry hoor  Patrick. 

Dynafix is een totaal eigen BV. Ze zijn gewoon een derde partij die reparatie voor Samsung doet. Dynafix Repair BV is een dochter van DynaGroup BV.

Dit bedrijf is gevestigd aan de Daelderweg 20 in Nuth (gemeente Beekdaelen). Naast Dynafix Repair BV heeft DynaGroup BV nog zeven andere bij de Kamer van Koophandel geregistreerde dochterondernemingen in Nederland.

Snap nog steeds niet dat Samsung Nederland nog zaken doet met zo een bedrijf die zeer slecht uit de bus komt met ander mans spullen.. 

Kijk maar bij Kassa hoeveel klachten er zijn. Op google is y niet bij te houden.

Als wist dat Samsung mijn dure apparatuur daar naar toe stuurde kon ik het beter bij de turk telefoon winkel doen. Net zo goed.

WERK JE DAAR OOK??  

ThomasvZ
First Poster
Opties
Misschien slim om dat te doen ja, ik krijg helaas nog geen contact met de interne afdeling die bezig is met het onderzoek 😞
0 Likes