op 01-12-2021 07:57 AM - laatst bewerkt op 06-12-2021 09:54 AM door MartijnK
Hallo,
sinds de laatste update van 29/11/21 heb ik héél slecht geluid tijdens het bellen, soms niet hoorbaar, dan klinkt het als een robot... Probleem doet zich voor op S21 alsook op S21 Ultra. Heb netwerkinstellingen al gereset, volledige fabrieksinstellingen gedaan, zonder resultaat. Bellen via Whatsapp werkt wel perfect. In veilige modus ook geen probleem. Is er nog iemand die na laatste software update problemen heeft met het geluid tijdens bellen?
Hoe kan dit opgelost worden ? Bedankt voor de moeite.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-12-2021 07:40 PM
Hey Martijn,
Heb ondertussen veilige modus geprobeerd maar dat bracht geen verandering.Ik kan mijn knop niet bedienen zoals bij m'n note 9... toen voelde ik dat ik de knop licht kon indrukken zoals de aan-uit knop.Heel soms reageert de knop maar dan gaat het volume volledig omhoog of omlaag, kan hem niet stapsgewijs regelen.Een ander probleem(af en toe) is dat ik een pagina op Google niet kan afsluiten dan moet ik aan-uit knop gebruiken.Ik heb
zo een duur toestel en heb momenteel geen goed gevoel bij m'n aankoop dit had ik wel bij m'n vorige Samsung smartphones.
Hopelijk kunnen de problemen opgelost worden.
Groeten Tine
op 16-12-2021 05:24 PM
Hey Tine, goedemiddag.
Dankjewel voor de terugkoppeling! Omdat je dit ook ervaart in de veilige modus zal de volgende stap een reparatie worden. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie - Samsung Nederland
Groeten,
Martijn
op 16-12-2021 06:24 PM
Jammer dat ik m'n toestel moet terugsturen.Dit valt toch onder de garantie?Bedankt voor je hulp Martijn.
Groeten
Tine
op 17-12-2021 08:40 AM
Hoi @Tine4, goedemorgen.
In het servicecentrum wordt jouw telefoon onderzocht en zal worden bepaald of dit ook onder de garantievoorwaarden valt. Naast de ophaalservice kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze Service Centers. Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland.
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 19-12-2021 11:21 AM
Hallo allemaal, ik heb bij kpn gehoord dat dit bij heeeeeel veel s 21 voorkomt en een fout is van Samsung. Samsung zelf schuift dit af. Hij kreeg elke dag wel 5 mensen met dit probleem. Dit is dus een zaak aan t worden waar Samsung met de billen bloot zal moeten maar dit probeert zo lang mogelijk te rekken. Kon stuurt door naar Samsung maar Samsung heeft aan dat ze het niet kunnen maken. Zwaai zwaai met de nieuwe s21
op 20-12-2021 01:42 PM
Met de andere providers ervaren wij geen issues, wellicht is een goed idee om even contact op te nemen met KPN.
Groeten,
Martijn
op 20-12-2021 04:47 PM
Ik ben nochtans bij Telenet en ervaar non stop problemen met bellen en internet sinds de s21. Slechtste aankoop ooit! Beklaag het me al ferm! De enige optie is je telefoon insturen, hem een aantal weken kwijt zijn (want niemand weet hoe lang het duurt) en een andere telefoon aankopen voor die weken te overbruggen om dan aan een kat- en muis spel te beginnen tussen Samsung en provider.
op 20-12-2021 04:53 PM
Hi @AmandaDW4, goedemiddag.
Wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? En heb je van je provider ook een nieuwe SIM-kaart gehad?
Maakt het nog verschil als je de optie 5G omzet naar 4G bellen?
Je kan ook via onze website een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze servicepunten, hier kunnen we op locatie naar je telefoon kijken.
Groeten,
Martijn
op 20-12-2021 05:15 PM
Zelfde probleem hier. Provider is Telenet, en de ontvangst van mijn toestel is sinds kort overal rotslecht.
Zelfde kaart in een ander toestel: geen probleem.
Ligt dus duidelijk, of aan het toestel, of aan de combinatie Samsung/Telenet.
Tot voor de laatste update geen probleem ervaren met ontvangst.
op 20-12-2021 05:16 PM
Netwerkinstellingen zijn al gereset, onlangs ook een nieuwe sim geplaatst. Na de update was het beter, nu is het tussendoor regelmatig dat ik op heel veel plaatsen geen internet heb alsook niet degelijk een telefoongesprek kan voeren terwijl mijn smartphone wel 4G aangeeft.