Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slecht bereik S21+

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2021 07:28 PM)
2635 Weergaven
JB1109
Apprentice
Opties
Hallo,

Ik heb sinds een half jaar de S21+. Sinds ik deze telefoon gebruik, is mijn bereik erg slecht (vorige telefoon had ik nergens last van). Ik heb maximaal 2 streepjes bereik en ook mijn 5G (ja er staat wel dat ik 5G heb) is niet zo snel als ik mag verwachten. Internet valt regelmatig weg, zo af en toe kan ik niet bellen, sommige filmpjes moeten enorm lang laden (youtube) en veel spelletjes op data laggen enorm. 

Heeft iemand hier de oplossing? 

Mvg,
JB1109
0 Likes
30 Antwoorden
JB1109
Apprentice
Opties
Helemaal mee eens, betaal inderdaad meer dan genoeg voor deze telefoon. Heb al 8 jaar lang samsung, telkens de S serie (s4, s6, s8 en s10), nooit problemen er mee gehad.
Nu zeiden ze bij T-mobile dat ze bij Samsung met dit soort problemen wel eens een nieuwe telefoon geven, maar toen ik telefonisch contact opnam met Samsung, werd me vertelt dat ze dit absoluut niet doen...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JB1109, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Heb je dit ook met een SIM-kaart van een andere provider(KPN bijvoorbeeld) Ik heb vaker voorbij zien komen dat het KPN netwerk hier geen last van heeft.

Via de Members-app kun je verschillende testen uitvoeren op je telefoon. Ook kan je met je telefoon langsgaan bij één van onze Service Punten om dit ter plekke te laten nakijken.

Kijk hier waar we zitten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JB1109
Apprentice
Opties
Dat zou ik nog kunnen proberen, mijn vrouw heeft kpn. Al die testen heb ik wel gedaan, krijg overal dat het 'normaal' werkt.
0 Likes
JB1109
Apprentice
Opties
En waar zitten jullie Service Punten?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@JB1109

Als je naar onze website gaat: Samsung Service Centers | Samsung Nederland kun je je telefoon aanmelden voor een reparatie of een bezoek aan het service center.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

JB1109
Apprentice
Opties
Bezoek aan een service center gaat niet lukken helaas, dichtsbijzijnde is 111km bij me vandaan. Ik zal een dezer dagen mijn telefoon laten ophalen voor reparatie, maar moet eerst even een vervangende telefoon regelen.
0 Likes
Klaartje1
First Poster
Opties

Hallo,

Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb sinds een week een S21+ en sindsdien in huis 0 streepjes bereik! Met mijn vorige toestellen had ik altijd voldoende bereik. Als ik mijn simkaart in mijn man zijn toestel steek heb ik ook goed bereik. Ik heb reeds een nieuwe simkaart aangevraagd (Telenet) maar dit heeft niets geholpen. Het ligt overduidelijk aan het teostel zelf. Ik zou hier dringend een oplossing voor willen, ik vind het echt onaanvaardbaar dat ik niet eens kan bellen met zo een duur toestel en ben heel teleurgesteld na mijn aankoop 😞 

0 Likes
JB1109
Apprentice
Opties
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Ben er ook nog niet aan toe gekomen om mijn telefoon op te sturen ter reparatie, maar eerlijk gezegd vind ik het te gek voor woorden dat dat moet... Zo'n telefoon hoort gewoon geen gebreken te hebben als je 'm net nieuw hebt... ik heb zo ook geen vervanger om tijdelijk te gebruiken dus vandaar dat ik twijfel, heb geen zin om paar weken zonder telefoon te zitten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Klaartje1, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en bedankt voor je bericht!

Staat de optie voor bellen via Wi-Fi ook ingeschakeld? Dit kan je inschakelen via het Controle paneel, veeg hiervoor met je vinger van boven naar beneden op het display.  En heb je wel bereik als je de netwerkmodus aanpast naar 4G? Ga hiervoor naar Instellingen > Verbindingen > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus.

Wij kunnen anders ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @JB1109, goedemiddag.

Heb je je telefoon ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up voor je daaraan begint, maar zet deze niet direct terug en stel je telefoon in als nieuw. Installeer de apps vervolgens één voor één via de Google Play Store.

Wellicht dat je de telefoon dan niet hoeft aan te beiden voor een reparatie.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes