Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slecht bereik S21+

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2021 09:28 PM)
1358 Weergaven
JB1109
Apprentice
Opties
Hallo,

Ik heb sinds een half jaar de S21+. Sinds ik deze telefoon gebruik, is mijn bereik erg slecht (vorige telefoon had ik nergens last van). Ik heb maximaal 2 streepjes bereik en ook mijn 5G (ja er staat wel dat ik 5G heb) is niet zo snel als ik mag verwachten. Internet valt regelmatig weg, zo af en toe kan ik niet bellen, sommige filmpjes moeten enorm lang laden (youtube) en veel spelletjes op data laggen enorm. 

Heeft iemand hier de oplossing? 

Mvg,
JB1109
0 Likes
30 Antwoorden
Manneke Pis
Apprentice
Opties

jaa de s21 serie is heel teleurstellend! Je hat beter de s6 kunnen hebben die hep ik ook

Sarah_27
First Poster
Opties
Ik heb de S21+ gekocht 2 maanden geleden en toen mijn simkaart werkt helemaal niet op hem dus ik moest een nieuwe simkaart kopen en dan bellen om mijn oude nummer te behouden en was opgelost maar eerlijk gezegd heb ik dit probleem van bereik niet.

Mvg,
Sarah
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JB1109, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het bereik op je telefoon niet optimaal is. Heb je hierover ook al contact gehad met jouw provider? Wanneer de dekking niet optimaal is zal het bereik ook minder goed zijn.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus

Groeten,

MArtijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Ik heb precies hetzelfde, maar dan na de Android 12 update. Zou fijn zijn dat er iets gedaan wordt met de foutrapporten ipv direct weer doorverwijzen ter reparatie aanbieden. Dat is misschien helemaal niet nodig en brengt vaak alleen maar meer stress en ongemak.
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Je zult trouwens zien als je je kaartje in een ander toestel doet het beteik uitstekend is en er geen problemen zijn. Dat is bij mij het geval.
0 Likes
JB1109
Apprentice
Opties
Ja dit is allemaal niet de oplossing. Zodra ik mijn sim kaart in een andere telefoon doe, is dit probleem er niet meer. Mijn provider gaf aan dat het waarschijnlijk een antenne-fout zou kunnen zijn. Ik moest met jullie (samsung) contact opnemen, dit heb ik telefonisch gedaan en ik moest via samsung members een foutrapport doorgeven. Ook dit heb ik gedaan maar hier heb ik nooit weer iets van gehoord. Ik zou nu wel graag een oplossing willen. Alles wijst er op dat het probleem aan de telefoon zelf ligt. Ik hoor graag van u.
Mvg, JB1109
JB1109
Apprentice
Opties
Dit heb ik ook inderdaad, heb nu net even geantwoord op het bericht van MartijnK (community manager)
0 Likes
JB1109
Apprentice
Opties
Alleen heb ik het probleem dus precies vanaf ik deze telefoon kreeg, niet na een update.
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Jeetje dat geloof je toch niet😅
Met zulke dure en geavanceerde toestellen zou dat toch niet mogen gebeuren..
0 Likes