Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenshot maken met link naar website

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2020 11:26 AM)
4668 Weergaven
Amdw
Pioneer
Opties

Tot voor kort als ik een screenshot van een website maakte, kon ik daarna via de screenshot rechtstreeks naar die site terug.

Sinds 30 augustus krijg ik dat niet meer voor elkaar🤔 Mijn laatste update is van 1 augustus en daarna heb ik dus nog wel enkele keren gehad dat t wel werkte.

Tips?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Amdw 

Is in te stellen via de Galerij instellingen.

Screenshot_20200905-102543_Gallery.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Amdw 

Is in te stellen via de Galerij instellingen.

Screenshot_20200905-102543_Gallery.jpg

Amdw
Pioneer
Opties

Bedankt voor je reactie, maar zo heb ik de instellingen al staan.... Ik heb dus niets in mijn instelingen veranderd sinds 30aug en ook geen updates oid gedraaid, maar toch sindsdien geen "link" meer naar de website....
Heb je nog een andere suggestie?

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Je zou nog kunnen proberen om het cache te legen van de galerij app. Via Instellingen-Apps-Galerij 

0 Likes
Amdw
Pioneer
Opties

Ga ik proberen. Thanks!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het inmiddels gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
Adje1884
Apprentice
Opties
Is er hier al een oplossing voor?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Adje1884

Wat ervaar je precies? Wat is typenummer van jouw telefoon en wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen. Aangezien dit topic van september 2020 is en er na de 16e geen reacties meer binnenkwamen, gaan wij er van uit dat dit opgelost is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Adje1884
Apprentice
Opties
Ik heb bij een web screenshot niet meer de mogelijkheid om rechtstreeks naar desbetreffende internetpagina te gaan. Eerst stond hier altijd een knop voor op de screenshot.
Ik heb de Samsung galaxy note 20 ultra 5g. Ik kom er voor de rest geen topics van tegen, daarom stelde ik hier de vraag.

Groetjes Adrian
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik zie deze optie verder niet terug in de standaard camera app, wel krijg ik opties te zien die de foto/afbeelding analyseren en aan de hand hiervan opzoek gaat naar iets vergelijkbaars. Dit gaat dan via Google Lens. 

Groeten,

<Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes