Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector S21 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2024 06:40 PM)
761 Weergaven
Lippie77
Journeyman
Opties

Ik word gek. Ik heb mijn S21 plus nu zo'n 3 jaar en nooit problemen met het scherm gehad. Nu zitten er ineens krassen op. Gelukkig heb ik net de S24 plus binnen, maar mijn moeder krijgt mijn oude. Ik wilde er dus een mooie screenprotector opzetten. Zoals ik al veel heb gelezen, hebben meerdere mensen problemen met de vingerafdruk sensor. Die doet het niet meer na het plaatsen van de protector. Ik heb alles gedaan wat er gezegd wordt: aanraakgevoeligheid en opnieuw instellen. Alleen dat laatste lukt ook niet. Krijg alleen maar de melding dat ik de hele sensor moet bedekken of harder moet drukken. Ik heb bijna mijn telefoon in 2en gedrukt. 

Veelgegeven advies: Whitestone. Maar die is niet te vinden in NL voor de S21 PLUS. Kan alleen maar cameraprotectors vinden. Wat moet ik nu? Want die er nu opzit, moet eraf. Maar als ik die eraf haal, zit er geen bescherming meer op, dus dat is geen optie. En ja, alles is eraf, ook de dunne plastic protector die er standaard op zit. 

0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
Lippie77
Journeyman
Opties
Kost het me 60 dollar totaal
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Blijft een persoonlijke keuze wat je neemt. Alles is beter dan een kapot scherm uiteraard. Die van panzer is ook prima zeker omdat je niet tebeel wilt investeren in een ouder model.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Lippie77
Journeyman
Opties
Ik ga dit proberen. Ze geven de garantie dat hij het zou moeten doen met deze sensor. Thanx voor het meedenken!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem daar zijn we voor👍😁🥳
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick