Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm 180 graden draaien

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2022 06:34 PM)
1734 Weergaven
svdw1
Explorer
Opties

Goedenavond, 

Sinds de maart update naar One UI 4.1, kun je het scherm in geen enkele app meer 180 graden draaien. Dit gebruikte ik altijd voor Google Maps, zo kon ik navigeren en de S21 opladen tegelijk.

Dit schijnt een erg bekend probleem te zijn bij de gehele S21 en S22 serie mét One UI 4.1. Heb inmiddels al meerdere klachten gehoord zowel in NL als daarbuiten. Het probleem ligt niet bij Google, maar echt bij Samsung. One UI 4.1 blokkeert deze functie gewoon.

Is er al zicht op een fix hiervoor? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @svdw1 , goedemiddag.

Vanuit de R&D afdeling heb ik een bericht gehad dat hier meer verzoeken over zijn geweest en dat ze gaan kijken hoe en wanneer ze dit met een update kunnen toevoegen.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Als dit inderdaad om een bug gaat moet je even een foutrapport sturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller er een oplossing is via een update.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
svdw1
Explorer
Opties

Sorry, maar deze bug is direct na de ontdekking al gemeld. Zowel door mij als anderen. Uw collega gaf zelfs toe er zelf ook last van te hebben.. Ik ben eerder benieuwd naar een inhoudelijke reactie of het inmiddels opgepakt is.

Iedere keer naar de Members app verwijzen is een beetje een dooddoener. Daarnaast vind ik het een ietwat wazige app. Een melding blijft maar staan op "Wordt gewaardeerd. U ontvangt zsm een antwoord." Helaas komt er nooit antwoord of een update die iets voor mij oplost. Het is leuk dat wijzen naar die app, maar zorg dan dat er daadwerkelijk feedback komt op een melding!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik ben gewoon een forumlid net als jij. Verder zitten er geen ontwikkelaars op het forum dus een foutrapport sturen is de enige optie. Alle data uit de foutrapporten gaan naar de ontwikkelaars en op die manier komen er updates die de problemen oplossen dat is nou eenmaal hoe het werkt. Ik heb hier verder ook geen invloed op. Ik hoop dat er snel een update komt die jouw probleem oplost.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @svdw1, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Om na te gaan of we deze optie ook kunnen uitrollen voor de One Ui 4.1 kan je inderdaad het beste een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdelingen krijgen zodoende ook een log van je telefoon meegestuurd. Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden verholpen zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Misschien niet de beste oplossing maar een houder voor op een ventilatierooster kan dit uiteraard ook in 1 klap verhelpen, daarbij een ander voordeel is dat je telefoon niet door de auto heen kan bewegen

Ik zal van mijn kant ook een melding maken naar onze R&D afdeling. Wanneer dit mogelijk is zal dit ook via een update worden geïmplementeerd, ik krijg hier verder ook geen terugkoppeling op.

Groeten,

Martijn

0 Likes
svdw1
Explorer
Opties
Excuses Patrick. Omdat achter je naam "Samsung Maker" staat, kreeg ik de indruk dat je een Samsung medewerker bent. Foutje mijnerzijds.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Haha was het maar zo😄 Maar helaas ben net zoals jij een forum lid, alleen met een wat hogere rank.
0 Likes
svdw1
Explorer
Opties
Bedankt voor de reactie Martijn. Ja een houder in een ventilatierooster is uiteraard een optie. Maar ik vind de bekerhouder in de auto nou net zo'n mooie telefoonhouder. 😉

Bedankt voor het doorzetten van de melding. Ik heb nog een link met dezelfde klachten, allemaal met een S20/21/22 serie telefoon en One UI 4.1. Dan kun je zien dat het niet een lokaal probleem op mijn toestel is.

https://support.google.com/maps/thread/154825543/google-maps-navigation-does-not-auto-rotate-when-i-...
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @svdw1 , goedemiddag.

Vanuit de R&D afdeling heb ik een bericht gehad dat hier meer verzoeken over zijn geweest en dat ze gaan kijken hoe en wanneer ze dit met een update kunnen toevoegen.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

svdw1
Explorer
Opties

Dat is goed nieuws, bedankt voor de terugkoppeling @MartijnK!

Dan wachten we rustig op de update.

Fijn weekend!