Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S20 probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2021 06:44 AM)
1375 Weergaven
JosS201964
Apprentice
Opties
Sinds een paar dagen heb ik een Samsung s20, geweldig apparaat. Heb alleen een probleem met de buienradar die ik geïnstalleerd heb. Zodra ik deze opstart blijft hij niet zichtbaar in het scherm, maar verdwijnt naar de achtergrond. Als ik dus op de 3 vertikale streepjes linksonder in de telefoon klik zie ik buienradar wel staan, maar krijg hem niet in beeld, ik kan er weer op tikken, maar hij verdwijnt dan weer naar de achtergrond. Ligt dit aan mijn toestel of aan de app?
Android, Google en alle apps op mijn telefoon hebben de laatste software update.
App ook al eens verwijderd en toestel opnieuw opgestart, dit helpt helaas ook niet.

Email naar buienradar gestuurd, krijg als antwoord dat het aan Android ligt en dat ik moet updaten, maar ik heb hier mijn twijfels over omdat alles inclusief Android de laatste software heeft.

Herkend iemand dit probleem of weet hoe ik het op kan lossen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JosS201964
Apprentice
Opties
Buienradar doet het weer. Ik had een mail van de redactie van Buienradar ontvangen:

[i]Wat u vervolgens nog zou kunnen proberen is om de gegevens van de Buienradar app te verwijderen.
Dit doet u in de Instellingen van uw telefoon onder "Apps"->"Buienradar"->"Opslag".[/i]

Blij dat het weer werkt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen, heb het even getest buienradar werkt hier gewoon op de S20 Ultra dus het zou aan het volgende kunnen liggen:

Screenshot_20210401-093207_Gallery.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JosS201964
Apprentice
Opties
dank je Patrick. ik heb je advies opgevolgd, webvieuw en Andoid hebben de laatste update. probleem is nog steeds aanwezig.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat als je bij webvieuw alle updates verwijderd?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Erg vreemd dit, Ik heb ook een toestel uit de S20 serie en buienradar werkte goed toen ik het teste dus het lijkt dan toch iets op je telefoon te zijn.

Zou je de systeem cache van je telefoon eens kunnen wissen?

Ik ga een linkje delen waarin de stappen staan.

https://nl.androidhow.eu/hoe/hoe-cache-partitie-op-galaxy-s20-te-wissen/
Oplossing
JosS201964
Apprentice
Opties
Buienradar doet het weer. Ik had een mail van de redactie van Buienradar ontvangen:

[i]Wat u vervolgens nog zou kunnen proberen is om de gegevens van de Buienradar app te verwijderen.
Dit doet u in de Instellingen van uw telefoon onder "Apps"->"Buienradar"->"Opslag".[/i]

Blij dat het weer werkt.