op 17-04-2021 09:10 PM
Hi allemaal,
Mijn telefoon kan ineens niet meer op wifi. Telkens als ik de wifi wil aanklikken geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken. Maakt niet uit waar ik ben. Heb diverse al geprobeerd . Tevens telefoon keer aan en uit, vliegtuigstand en weer er af. Wifi uit en aan etc.
Erg vervelend aangezien ik nu door groot deel 4g bundel heen ben.
Hellllupp
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-04-2021 09:46 PM
op 17-04-2021 09:46 PM
op 17-04-2021 09:54 PM
...zo makkelijk eigenlijk!! Het heeft gewerkt!! Moet nu wel overal weer de wachtwoorden van zoeken maar ach.
Dank je wel voor de snelle reactie . Top 👌🥰
op 17-04-2021 09:55 PM
op 17-05-2021 08:30 PM
Hoi Patrick, bij mij werkt bovenstaande niet. De standaardoplossing om alles te resetten werkt niet en nu heb ik opnieuw geprobeerd om te verbinden met de wifiverbinding van de experiabox en zegt mijn samsung s10 doodleuk 'kan niet verbinden met netwerk' Dit is gvd al de vijfde keer en ik ben het spuugzat aan het worden. Het is oovallend genoeg ook altijd binnen een week na een update die Samsung forceert. Ik hoor graag of hier nu nog een oplossing voor is.
op 17-05-2021 08:37 PM
op 18-05-2021 10:14 AM
@Sjors van Dongen, Controleer ook even of het toestel up-to-date is en reset de netwerkinstellingen.
Test het ook even met een ander netwerk, of tijdelijk het toestel verbinden met een mobiele hotspot.
Daarnaast kun je het nog in de Veilige Modus testen: https://bit.ly/2JQrwvP
Werkt een ander netwerk ook niet en biedt de Veilige Modus geen resultaat, dan kun je nog een reset proberen. Helpt dat ook niet, dan lijkt het een hardwarematig probleem te zijn, maar daar ga ik niet vanuit 👍