Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung Galaxy S20+ geeft zwart wit beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2021 11:39 PM)
33202 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Brech
First Poster
Opties
Ineens switcht mijn telefoon naar volledig zwart wit beeld... alles dus, alle apps, foto's etc.. Ben al tig keer door alle instellingen via 'display' en ook via 'toehankelijkgeid') heen gegaan en heb gegoogled maar nog geen oplossing. Gisteren wel n software update gedaan, maar helemaal dag gewoon beeldscherm in kleur. Ik heb zelf ook niets in instellingen veranderd. Was aan t appen en ineens alles zwart wit. Ik heb n screenshot gemaakt en naar n vriend gestuurd en die ziet die foto dan niet in zwart wit. Snap er niets van. Tel ook al aan en uit gezet en dan start ie op in kleur maar binnen een minuut ofzo gaat ie weer op zwart wit. Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe het op te lossen?? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk dat je per ongeluk de stand bedtijd aan hebt gezet.

ga naar instellingen -> digitaal welzijn en ouderlijk toezicht en zet stand bedtijd uit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk dat je per ongeluk de stand bedtijd aan hebt gezet.

ga naar instellingen -> digitaal welzijn en ouderlijk toezicht en zet stand bedtijd uit.

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Brech,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van Monique? 👍

rsz-846676
Noesje
First Poster
Opties
Ja idd bedtijd staat dan ingesteld bedankt voor de oplossingreceived_486621602418024_78671.jpg
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! 👍

rsz-846676
0 Likes
BART_V
Explorer
Opties

Goedeavond, 

Net hetzelfde voorgehad. Dus even schrikken, dacht dat toestel defect was. 

Door bovenstaande info direct gevonden en opgelost, thanks voor de duidelijke uitleg 🙂

Mvg Bart

Members_FeerePS
First Poster
Opties

Dank je wel, ook bij mij ging mijn Samsung telefoon ineens op zwart wit. Met jouw duidelijke uitleg is het euvel verholpen. Wat ik alleen niet begrijp is hoe hij op die "bedtijd stand" kon staan, omdat ik dit zelf niet heb ingesteld. Mijn telefoon lag gewoon de hele avond op tafel en ik wilde even naar mijn berichtjes kijken en hij was zwart wit. Dat is toch raar? Gelukkig weet ik nu wat ik in zo'n geval moet doen, dus nogmaals, bedankt.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk dat je het per ongeluk hebt aangeklikt in je notificatiescherm.  En als je een smartwatch hebt waar je het (per ongeluk) aan zet dan gaat deze ook aan op je telefoon.

Simobegrir34jr
First Poster
Opties

Dag mootje,

Ik had precies hetzelfde probleem met de Samsung s21 fe. Alleen bij mijn telefoon zijn sommige pictogrammen nog in zwart wit beeld. Hoe kan ik dit oplossen? 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Simobegrir34jr, heb je de bovenstaande oplossing bekeken? Laat het gerust weten als je ergens niet helemaal uitkomt.

Groeten, 

Joey