05-02-2025 05:53 PM - bewerkt 05-02-2025 05:57 PM
Goedemiddag allemaal,
Ik heb me maar even aangemeld hier want ik zit met een probleempje. Ik heb voor mijn moeder via Marktplaats een telefoon gekocht. Een Samsung Galaxy S20 FE. Telefoon is als nieuw en werkt hardwarematig prima. Alleen blijkt de telefoon doorspekt met Engelse taal omdat het blijkbaar een MyVerizon telefoon betreft uit Amerika (?). Ik heb de verkoper al benaderd die hem naar me had opgestuurd. Deze zwijgt nu in alle toonaarden, had dit allemaal ook niet vermeld. De telefoon is voor mijn 70 jarige moeder die de software heel graag in het Nederlands wil hebben. Dat heb ik bij setting ook aangepast, maar dat werkt maar half. Half Engels half Nederlands toont ie nu. Plus allerlei MyVerizon meldingen hier en daar. Stom vervelend natuurlijk (vind ik dan).
Nou zag ik dit onderwerp deels ergens al voorbij komen, dus sorry dat ik wederom zo'n topic open, maar ik kom er niet helemaal uit.
Wat kan ik nu doen (even los van de verkoper nog te pakken zien te krijgen). Kan ik met deze telefoon naar een Samsung service punt en er gewoon Nederlandse of Europese software op laten zetten? Als het niet daar kan, kan dit dan bij andere technische bedrijfjes? Als dat vervolgens niet kan, is er dan toch een optie om ALLES op Nederlands te krijgen?
Hoor graag van iemand die hier het fijne van weet Dank alvast!
Groet Paul van Dijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-02-2025 09:11 PM
op 05-02-2025 09:11 PM