am 19-11-2020 02:52 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
Hoi allemaal,
Ik heb de samsung Galaxy S20+ gekocht speciaal voor de camera.
Maar sinds de aanschaf merk ik dat de camera van de Samsung galaxy s20+ problemen heeft met tegenlicht en vraag me af of meer mensen dit probleem hebben en of dit herkennen?
Als ik bijvoorbeeld een lamp / zon / maan fotografeer dan weerspiegelt hij het object op zijn kop. Maak ik bijvoorbeeld een landschap foto met een maan erin, dan zie ik de maan dubbel in beeld en op zijn kop. (Heel lelijk en irritant, klopt niks van) Een beetje tegelicht is prima en hoort natuurlijk, maar de camera kopieert de lichtbron en weergeeft het ondersteboven.
Ik heb al verschillende Samsung updates gehad maar dit probleem blijft bestaan. Iemand een idee?
Groetjes
Gelöst! Gehe zu Lösung.
1 Lösung
Akzeptierte Lösungen
am 21-11-2020 12:51 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 19-11-2020 05:34 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 19-11-2020 05:35 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 20-11-2020 12:34 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Dank je wel voor je reactie! Ik heb meteen de camera gereset / gegevens gewist en probeerde het nog eens, maar zie dat het probleem blijft. Ik heb gisteren een foto gemaakt zodat het wat duidelijker is van wat ik bedoel. (Gloeidraad van de lamp wordt gekopieerd en staat ondersteboven) Dit heb ik ook bij landschapfoto's met een zon of maan in de foto, etc. Mijn vorige Samsungs hadden dit probleem niet. Hopelijk geen hardware probleem? 😞Samsung Galaxy s20+ camera
am 20-11-2020 05:18 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 20-11-2020 10:42 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Ik heb het even geprobeerd, In foto: 1:1 verhouding gebeurt het, verder ook in "full", In 3:4 64 mp, in nachtmodus, en zelfs in video. (zie voorbeeld)
- Chapters
- descriptions off, selected
- subtitles settings, opens subtitles settings dialog
- subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
This is a modal window. This modal can be closed by pressing the Escape key or activating the close button.
am 20-11-2020 10:45 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Krijg trouwens ook soms de melding dat de lens vies zou zijn (wat overigens niet zo is) Ik weet niet of dit zo hoort? Maar het lijkt me niet gezien de vorige Samsungs dit probleem niet hadden.
am 21-11-2020 12:51 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 21-11-2020 01:51 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Ok dank je wel voor je reactie. Helaas zijn de servicepunten van Samsung zelf ver weg. (Maar ik dacht dat er volgens mij wel iets dichterbij zat wat zaken deed met Samsung voor reparaties) Ik kijk nog even wat ik doe. (Vind het minder fijn mijn tel op te sturen / in te moeten leveren ofzo). En omdat de aankoop van mijn tel al een tijd geleden is weet ik niet of dit nog onder bepaalde garanties valt. (Had het toen ook gewoon meteen moeten regelen natuurlijk 🙄🙃) Anyway dank je wel!
am 23-11-2020 02:47 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Goedemiddag, @San123.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je geeft aan al het één en ander te hebben geprobeerd om dit te verhelpen.
Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de veilige modus? Hier lees je meer over het starten van de veilige modus!
Maakt dit geen verschil dan kun je je telefoon het beste aanmelden voor een herstelling.
Je kunt kiezen uit onze ophaalservice of je maakt een afspraak voor een bezoek aan één van onze Premium Service Punten.
Groeten,
Martijn