Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda synchroniseren op laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2022 12:51 PM)
4169 Weergaven
Ton-56
Navigator
Opties
Ik gebruik op mijn S20 de samsung agenda én de google agenda die met elkaar gesynchroniseerd zijn.
Op de laptop draait windows 10, het lukt echter niet de samsung en/of google agenda hierop te synchroniseren.
Iemand een idee ?
0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Met de agenda app van windows 10 kan je je gmail account toevoegen en dan synchroniseert hij de agenda. Samsung Agenda is een app, gebruik je daarop de gmail agenda of zet je alles op je telefoon?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
Heb het gmail account toegevoegd aan de agenda app van windows 10, maar geen synchronisatie met wat op de telefoon staat.
Als ik iets op de agenda app van windows zet op de laptop, komt dit wél op beide agenda's van de telefoon.
Synchronisatie werkt dus maar één kant op: van de agenda app van windows 10 naar de samsung en google agenda op de telefoon. 🙄
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hierover ook al contact gehad met Google en Microsoft? Er zal vast wel een manier zijn waarmee je dit beide kanten op kan sturen. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes