Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deel scherm flikkert S21Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2022 03:10 PM)
719 Weergaven
The-Notorious
Explorer
Opties
Goedemiddag, 

Sinds een tijdje heb ik nadat ik het scherm van mijn S21Ultra aanzet en unlock dat er een deel van mijn scherm eventjes flikkert, het is echter niet elke keer het geval en is maar voor eventjes, zie in het flikkerende deel allemaal kleurtjes (pixels). Lijkt erop dat dit begon na de laatste update die ik heb doorgevoerd. Zijn er meer mensen met een soortgelijk probleem of weet iemand een oplossing? Een jaar of wat geleden hadden meerdere mensen waaronder ik ook een probleem met de vernieuwingsfrequentie van de S21Ultra, deze was dan af en toe erg traag. Dit is later gelukkig opgelost door een software update, hopelijk is dit bij het zelfde geval bij dit probleem. Als iemand een idee heeft dan hior ik het graag!
0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wel echt balen dit😐
Gebeurd dit op je startscherm of in apps? Of beide?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
The-Notorious
Explorer
Opties
Dag Patrick,

Lijkt alleen op startscherm te zijn, het gebeurt namelijk ook vrij snel na het starten van het scherm. Wat me ook opviel is dat bepaalde icoontjes zoals wifi/5g de navigatieknop (ik gebruik veeggebaren als navigatie) wit flikkeren voor een tijdje ik heb geprobeerd dit op screen recorder op te nemen maar dan is het niet zichtbaar. Dit heb ik ook niet eerder gezien. Het flikkeren van het scherm gebeurt overigens ook op verschillende plekken wel meestal op het bovenste gedeelte van het scherm.
0 Likes
The-Notorious
Explorer
Opties
Nog een toevoeging op wat ik hierboven schreef, heb nu geprobeerd het flikkeren op te nemen, het gebeurde best vaak achter elkaar wanneer ik de balk bovenaan het scherm (meldingsbalk wordt dat genoemd denk) helemaal naar beneden trek icm screen recorder. De flitsen zijn niet waar te nemen op het gemaakte filmpje. Wat me opviel is dat het scherm heel snel zwart flikkert met daarin dus die gekleurde strepen over een een deel van het scherm. Heel vaag dit. Ik hoop niet dat het scherm kapot gaat...
0 Likes
The-Notorious
Explorer
Opties
Update: het hierboven genoemde geprobeerd in combinatie met apps, dus screen recorder aan + youtube / nu.nl en de meldingsbalk naar beneden getrokken, geen flitsen of flikkerende knoppen. Sluit ik de apps en doe ik dit op het startscherm dan begint alles te flikkeren. Bug in het startscherm?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Probeer het even in veilige modus.

https://bit.ly/2JQrwvP

Gebeurd het hier ook?
0 Likes
The-Notorious
Explorer
Opties
In veilige modus doet hij dit niet, na een herstart naar normale modus doet ie het ook voor nu even niet. De vorige keer kwam het na enige tijd na de herstart echter wel terug. Ik hou het vanavond even in de gaten. Kan dus zijn dat 1 of andere app dit triggered?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het niet in veilige modus gebeurd is er niks mis met je telefoon. Waarschijnlijk een app of een bug. Je zou je startscherm kunnen resetten.

Instellingen > apps > Startpagina OneUI > opslag > gegevens wissen.
The-Notorious
Explorer
Opties
Bedankt voor je hulp Patrick, ik ga het in de gaten houden of het terugkomt, zo ja dan reset ik het startscherm. Mocht het dan nog aanhouden dan zal ik me hier weer melden, als het niet terugkomt dan laat ik het uiteraard ook even weten! Fijne avond.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijne avond en ik verneem graag hoe het afloopt 😁 er zijn namelijk nog meer oplossingen mocht dit niet werken.