Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 20FE belt uit zichzelf

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 11:21 AM)
1176 Weergaven
Bertus67
Journeyman
Opties

ik heb al lang last van dat de samsung uit zichzelf gaat typen en vandaag ook 112 bellen terwijl ik het scherm heb vergrendeld ... het bekende broekzakgesprek , lijkt mij niet te moeten kunnen ,

bij deze graag de oplossing hiervoor 

groet Bertus 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bertus67
Journeyman
Opties

sorry voor het zeer late reageren ,  ik heb er maar een nieuw hoesje omgedaan , kan hem nu dichtklappen zodat het scherm bedekt is , ik lees ook dat meer toestellen met dit euvel kampen alleen niet de samsung Fe 20 ... ik ga nog even aan de gang met de zijknop ........ ik gebruik dus vingerdrukbescherming .    gr Bertus 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zet er een vergrendelscherm op met pincode of vingerafdruk bijvoorbeeld. Dan heb je er geen last meer van.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Op niet storen zetten is dat misschien een optie?
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Niet storen dempt alleen de inkomende meldingen. Deze stopt niets wat uitgezonden wordt🤗

NinaFrl
Helping Hand
Opties
Ah. Oké.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bertus67, goedemorgen. 

Is het je nog gelukt met de tip van @Patrick? Wordt de optie voor het starten van een noodoproep niet per ongeluk geactiveerd? Dit kan van het scherm gedaan worden maar kan ook gestart worden via de zijtoets, ervaar je dit ook als je de telefoon in een andere zak stopt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Bertus67
Journeyman
Opties

sorry voor het zeer late reageren ,  ik heb er maar een nieuw hoesje omgedaan , kan hem nu dichtklappen zodat het scherm bedekt is , ik lees ook dat meer toestellen met dit euvel kampen alleen niet de samsung Fe 20 ... ik ga nog even aan de gang met de zijknop ........ ik gebruik dus vingerdrukbescherming .    gr Bertus 

0 Likes