op 31-07-2021 11:01 AM
ik heb nu een paar weken de S21 plus maar hij start elke keer opnieuw op weet iemand wat daar de oorzaak van is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-12-2021 07:42 PM
Het word hulp op afstand ben ik bang..
Groet,
Stella
op 31-07-2021 11:57 PM
op 01-08-2021 12:15 PM
hoi
dat had ik ook al geprobeerd maar dat staat uit dus daar kan het denk ik niet aan liggen. dus hij start nog steeds elke keer op. het is ook niet dat hij elke keer op het zelfde tijdstip opstart. dus als je nog een idee heb hoor ik het graag. alvast dank GR
op 02-08-2021 12:52 PM
Hi @bertvdveen,
Heb je al gekeken of je toevallig een Bixby Routine hebt ingeschakeld? Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2IDuHaH
Laat je weten of dat de boosdoener was? 👍
op 07-11-2021 06:55 PM
Hallo,
Is dit probleem al opgelost? Ik heb ook sinds een paar weken S21+ en in het begin was het meerdere keren op een dag.. Opnieuw opgestart, gereset.. Toen 1 x per dag. Na een update dagenlang niet. En nu weer sinds 2 dagen 😞 ..
op 09-11-2021 02:26 PM
Hoi @Stella_D, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helepn je dan ook graag verder.
Misschien een overbodige vraag maar staat de optie voor het automatisch opnieuw opstarten wel uitgeschakeld? Ga naar: Instelllingen > Batterij en Apparaatonderhoud > 3 puntjes rechtsboven > Automatische Instelling.
Groeten,
Martijn
op 13-12-2021 03:59 PM
Hallo,
Alles wat hierboven staat heb ik gecontroleerd.. Alles staat uit.
Sinds ik dit berichtje heb gedaan is het bijna dagelijks gebeurd of 2/3 x op een dag.. Vlak voor en na een update stopt het voor 1/2 dagen en dan begint het weer opnieuw.. Het gebeurd sowieso bijna elke nacht en soms overdag ook. Ik weet het niet meer..
Groetjes,
Stella
op 13-12-2021 04:40 PM
hoi Stella
ik heb mij S21 terug aar de winkel gebracht daar hebben ze hem opgestuurd en bij mij was het iets op de printplaat wat contact maakte met de binnen kant van de achterkant. dit hebben ze verholpen en zat onder de garantie. nu doet hij het weer perfect.
ik hoop dat je hier iets aan heb
gr bert
op 15-12-2021 08:45 AM
Goedemorgen, @Stella_D.
Heb je nadat je je telefoon hebt gereset ook een back-up teruggezet? Wanneer je je telefoon reset is het belangrijk om een back-up te maken maar wacht met het terugzetten hiervan en stel je telefoon in als nieuw en installeer je apps één voor één vanuit de Google Play Store.
Als je gaat naar Instellingen > Algemeen > Resetten dan staat ook hier een optie voor het Automatisch herstarten, staat deze ook uit?
Maakt dit alles geen verschil dan hebben we ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Kijk hier voor meer informatie over Hulp op Afstand
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 19-12-2021 07:41 PM
bedankt voor de tip!