Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 loopt vast bij Marktplaats app

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2022 01:03 PM)
884 Weergaven
JanRN
Explorer
Opties
Bij het adverteren op Marktplaats loopt bij het toevoegen van foto's uit het camers bestand de app vast. Ook kan ik dan bijv. de foto's op Whattsapp niet bekijken de blijven dan heel vaag en worden niet geladen. Ook kom ik dan niet bij instellingen in geheugegebruik/opslag etc. Alleen harde reset dat het toestel weer werken. Toestel al gereset etc. Niets helpt.  
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JanRN
Explorer
Opties
Dag Martijn,
Foto's Whattsapp worden ook opgeslagen op telefoon.
Heb inmiddels bericht van MP gehad dat men blijkbaar toch met probleem bekend is en aan oplossing werkt.
Wacht het verder even af.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de marktplaats app al eens opnieuw geïnstalleerd?

Gebeurd dit alleen bij Marktplaats of ook bij andere apps?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JanRN
Explorer
Opties
Ja dat heb ik meerdere malen gedaan, ook de cache gewist etc
0 Likes
JanRN
Explorer
Opties
Gebeurt volgens mij alleen bij MP
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Cache wissen heeft bijna nooit effect, altijd gegevens wissen doen. Maar het lijkt aan de marktplaats app te liggen. Je kunt het beste contact opnamen met marktplaats. Hun moeten dit oplossen met een update.
JanRN
Explorer
Opties
Bedankt, deze heb ik een mail gestuurd, maar eens kijken of dit opgepakt wordt..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou tot die tijd van internet een oudere versie kunnen downloaden en gebruiken.

https://www.apkmirror.com/apk/marktplaats-bv/marktplaats/
JanRN
Explorer
Opties
bedankt, maar anders maar even via pc doen (als het nodig is), maar heb nog twijfwels of het toch niet aan mijn s21 ligt
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
MP is altijd een drama, soms geen verbinding loopt vast etc. Je kunt beter browser openen, vervolgens op stipjes klikken rechtsboven en dan aan startscherm toevoegen klikken. Je maakt dan een snelkoppeling op je scherm en werkt het wel prima
0 Likes
JanRN
Explorer
Opties
Volgende keer ga ik maar eventuele advertenties via pc plaatsen, van de app ontwikkelaar krijg ik alleen maar het antwoord om app opnieuw te installeren. Dat is (uiteraard) het 1e wat ik heb gedaan.
0 Likes