Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 kan geen verbinding met WiFi netwerk maken

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2023 05:01 PM)
997 Weergaven
MarisKa92--
First Poster
Opties

Ik heb mijn Samsung S21 al een aantal jaar maar sinds 3 dagen kan er geen verbinding met WiFi netwerken gemaakt worden. Naar aanleiding van eerdere berichten in de community heb ik de telefoon al opnieuw opgestart, de netwerkinstellingen al gereset en geprobeerd verbinding te maken met andere netwerken, maar dit mocht allemaal niet baten. Andere apparaten hier thuis kunnen wel verbinding maken met het WiFi netwerk.

Wat kan ik hiermee?

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Werkt het wel in veilige modus?

https://bit.ly/2JQrwvP
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MarisKa92-_
First Poster
Opties
Heb mijn telefoon zojuist in de veilige modus gezet en dan doet ie het ook niet. Dan krijg ik weer dezelfde melding dat mijn telefoon verbonden is met het netwerk zonder internet.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je wel goed internet via mobiel internet?
0 Likes
MarisKa92-_
First Poster
Opties
Ja, als de WiFi uit staat heb ik goed internet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Balen! Ik zou even alles backuppen en een fabrieksherstel doen. Mocht dat niet werken dan kun je het toestel gelijk aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Marwan1993
Pioneer
Opties
Als het resetten van de netwerkinstellingen en het opnieuw opstarten van de telefoon niet hebben geholpen, zijn er nog een paar andere stappen die je kunt proberen:

Controleer of de vliegtuigmodus niet is ingeschakeld: als de vliegtuigmodus is ingeschakeld, kan de telefoon geen verbinding maken met wifi-netwerken.

Controleer of er een software-update beschikbaar is: soms kan het bijwerken van de software op de telefoon helpen bij het oplossen van problemen met wifi-verbindingen.

Verwijder de wifi-verbindingen en voeg ze opnieuw toe: dit kan helpen als er een probleem is met de opgeslagen wifi-instellingen op de telefoon. Ga naar Instellingen > Verbindingen > Wifi en tik op de naam van het wifi-netwerk waar je verbinding mee probeert te maken. Kies dan voor "Vergeten" en voeg het netwerk opnieuw toe.

Controleer of er een probleem is met de router: als andere apparaten wel verbinding kunnen maken met het wifi-netwerk, kan er mogelijk een probleem zijn met de router. Probeer de router opnieuw op te starten en controleer of andere apparaten nog steeds verbinding kunnen maken.

0 Likes