Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S20+ Camera bizar slechte kwaliteit.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2020 09:07 PM)
6083 Weergaven
Lunatic4ever
Explorer
Opties
Ik heb de S20+ nu denk ik een 3/4 jaar maar man ik kan er niet over uit hoe bizar slecht de camera is.
Foto's van mijn gezin etc. zien er nog wel goed uit maar alles wat ik van dichtbij wil fotograveren is Samsung onwaardig.
Wat ik ook doe, beetje scherpe foto is onmogelijk.
Voor de gein een willekeurige camera-app gedownload en die maakt 100x betere zoom plaatjes dan de standaard Samsung camera app.

Me zus heeft de normale S20 maar ook die heeft het zelfde probleem.

Onbegrijpelijk 
Spring naar oplossing
41 Antwoorden
Lunatic4ever
Explorer
Opties
ik liever de standaard Samsung camera app.
eindelijk nooit problemen me gehad behalve nu met deze S20+
maar goed, na de reset-tip van hierboven krijg ik eindelijk weer wat knaps als ik een fotootje maak.
dus de tijdelijk gedownloade app is weer van de telefoon.
mocht ik weer een camera app zoeken, zal ik tip eens gaan bekijken.
GianniZ95
Voyager
Opties
Ik eigenlijk ook! Alleen dan zijn alle functies echt te gebruiken.
Op een enkele na dan.... Zoals Data stamp rechtsonder in elke foto.

IMG_20201204_121419_30241.jpg

Boyvanos
Pioneer
Opties
veel mensen met de S20 series hebben hier last van, dat komt omdat de camera geen dualpixel Autofucus meer ondersteunt wat in de vorige galaxys wel zo was , Sansung heeft er onlangs nog gehoor aan gegeveb en geeft toe dat er een hoop cameraproblemen zijn met de S20 series , met de note20 ultra is djr probleem opgelost door middel van laser autofocus
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als de laatste updates zijn geïnstalleerd werkt de autofocus prima op alle S20 modellen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Lunatic4ever
Explorer
Opties
wel grappig, vanmorgen was de camera na reset tha bomb...en nu vanavond moet ik eerst weer resetten voor ik een knappe foto kan maken (dacht kom ik laat het vrouwlief ff zien dat het eindelijk beter is)...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Misschien is op de 1 of andere manier de camera software corrupt geraakt. Ik zou even een backup maken en daarna een fabrieksherstel doen🙂
0 Likes
Lunatic4ever
Explorer
Opties
hmmm

1607116848861.gif

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als een reset van de software even goede fotos geeft en later opeens niet meer lijkt het mij aan de software te liggen.

Dus een fabrieksherstel is de volgende stap.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht een idee om de camera eens te testen in de Veilige Modus: https://bit.ly/2JQrwvP

Als het dan wel goed werkt, lijkt het aan een van je geïnstalleerde apps te liggen.

rsz-846676
Lunatic4ever
Explorer
Opties
Dat het iets softwarematig denk ik wel, bedoel met een willekeurige camara-app is het gewoon goed...alleen de standaard Samsung app maakt slechte foto's
0 Likes