Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 - gesprek valt weg bij aan oor houden telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2020 01:14 PM)
1423 Weergaven
Camiel
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds deze week gebruik ik mijn S10 naar tevredenheid. Echter een probleem doet zich voor bij het bellen. Meerdere gesprekken met verschillende mensen achter elkaar wordt de verbinding verbroken. Gesprekken via luidspreker is dat niet het geval. Het lijkt of ik met mijn oor de verbinding verbreek.

Heel vervelend, aangezien ik niet altijd met een oortje of via luidspreker wil bellen.

Enig idee wat er aan de hand is?

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk dat de nabijheids sensor defect is, normaal als je de telefoon bij je hoofd hebt gaat het scherm uit. Als de sensor een probleem heeft en het scherm gaat aan terwijl die naast je hoofd is zou het best kunnen zijn dat je ophangt met je oor.  Test dit eens als je belt laat een ander persoon kijken of het scherm aangaat terwijl je belt bijvoorbeeld

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Camiel
First Poster
Opties

Ik heb je advies geprobeerd. Dit is het echter niet. Het scherm blijft zwart.  Ik heb nu een tijdje met een koptelefoon of los in mijn hand met de luidspreker aan geprobeerd te bellen en dan is er niets aan de hand.

Van anderen hoor ik ook dat als ik met de telefoon aan mijn oor bel, dat de connectie niet altijd even goed is, hij lijkt af en toe een halve seconde weg te vallen. Wij wonen wel in een buitengebied, het bereik is niet optimaal, maar voor deze telefoon heb ik hier geen last van gehad.

Wat me opvalt is dat er af en toe een symbool met een telefoontje en een 1 en wifi getoond wordt. Ik heb gezien dat dit met mijn Simkaart te maken heeft. Ik heb ook maar 1 kaart erin, de andere wordt gebruikt voor een micro SD kaartje.

Heel vervelend, want ik bel veel voor mijn werk en naast het bereik is het vooral vervelend dat de gesprekken steeds worden afgebroken. Wie weet wat ik kan doen? Moet ik iets met de instellingen wijzigen?

Alvast bedankt voor de hulp. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Camiel.

Welkom op de Samsung Community.

Ik kan me voorstellen dat het erg onhandig is als de verbinding regelmatig wegvalt of niet goed is. 

Maak je gebruik van de mogelijkheid Bellen via WiFi? 

Heb je dit ook al eens uitgetest als je telefoon is opgestart in de veilige modus (https://bit.ly/2ReyK2G)

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes