Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Recent gebruikte apps

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2022 07:38 PM)
1354 Weergaven
PictureThis
Student
Opties

Sinds de update van gisteren, zie ik mijn recent gebruikte apps niet meer. Eerder waren zij te vinden als ik in de navigatiebalk op de 3 verticale streepjes klikte. Ik heb me al suf gezocht bij de instellingen. De apps die ik nu onderaan zie, zijn niet mijn recent gebruikte (Zie bijgevoegde afbeelding) Waar kan ik dit terug instellen?

image

Recent gebruikte apps #Recente #apps #Instellingen 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
PictureThis
Student
Opties
Het probleem is opgelost na mijn laatste update. Wel handig dat de laatst gebruikte apps er terug staan. Zeker als je ze vaak gebruikt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Als er na een update iets is veranderd of niet goed werkt moet je even een foutrapport versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
seb8222
First Poster
Opties
Hallo Ik had hetzelfde probleem. Via ´hulp op afstand´ bleek dat dit een gevolg is van de update. Er valt niks aan te doen zegt de klantendienst. 🤷🏽‍♂️. Een verloren knop wat mij betreft, die vaste apps die telkens te voorschijn komen zet je toch op je homescreen als je ze wilt gebruiken...
0 Likes
Oplossing
PictureThis
Student
Opties
Het probleem is opgelost na mijn laatste update. Wel handig dat de laatst gebruikte apps er terug staan. Zeker als je ze vaak gebruikt