Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Prullenbak galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2021 02:10 PM)
47918 Weergaven
glanerbrug
Apprentice
Opties

Ik kan prullenbak op mijn Samsung s 10 niet vinden

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dengisan
Pioneer
Opties
Bedoeld u uw prullenbak van Gallerij? Die kunt u vinden door het volgende te doen.

U kunt de prullenbak openen door de Galerij te openen en op het "menu met de drie puntjes" in de rechterbovenhoek te tikken en "Prullenbak" te openen. In deze map kunt u de weggegooide foto's en video's op Samsung-apparaten vinden. Dit omvat afbeeldingen en videobestanden. Een andere manier om restbestanden te verwijderen, is door naar Instellingen -> Apparaatonderhoud te gaan.

Als u uw Mijn bestanden prullenbak wilt openen kunt u dit als volgt doen:

Ga maar > Mijn bestanden > Klik rechtsboven op de drie punten > En klikt u op prullenbak.

Mijn telefoon staat in zijn Engels talig, hierbij een foto toegevoegd.

20210311_142641_19937.png

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook het zoekertje op je telefoon al ingeschakeld om de prullenbak te vinden? Welke Android uitvoering staat er op jouw telefoon? Vanaf Android 10 is de Prullenbak toegevoegd aan de Galerij-app.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jankunst, goedemiddag.

Als je de Galerij-app opent en op de 3 streepjes rechtsonder tikt, zie je dan wel Prullenbak terug? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
19 Antwoorden
Oplossing
Dengisan
Pioneer
Opties
Bedoeld u uw prullenbak van Gallerij? Die kunt u vinden door het volgende te doen.

U kunt de prullenbak openen door de Galerij te openen en op het "menu met de drie puntjes" in de rechterbovenhoek te tikken en "Prullenbak" te openen. In deze map kunt u de weggegooide foto's en video's op Samsung-apparaten vinden. Dit omvat afbeeldingen en videobestanden. Een andere manier om restbestanden te verwijderen, is door naar Instellingen -> Apparaatonderhoud te gaan.

Als u uw Mijn bestanden prullenbak wilt openen kunt u dit als volgt doen:

Ga maar > Mijn bestanden > Klik rechtsboven op de drie punten > En klikt u op prullenbak.

0 Likes
glanerbrug
Apprentice
Opties
Ik bedoel prullenbak waar alles wat je verwijderd op telefoon naar toe gaat wil deze leeg maken
0 Likes
Dengisan
Pioneer
Opties
Als u me onderste bericht leest dan is dat wat u bedoeld. -- Ga naar > Mijn bestanden > Klik rechtsboven op de drie punten > En klikt u op prullenbak.

glanerbrug
Apprentice
Opties
Ja deze zocht ik weet ik nu voor volgende keer bedankt voor je hulp
Dengisan
Pioneer
Opties
Geen probleem mijnheer. Ik waardeer het eventueel voor een like, voor mijn reputatie punten. Vraag het normaal niet aan een ander.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Moet je nooit om vragen Rob. Waarom liken jullie elkaar?

signatureee
Groet, Dick

EdRossino
Explorer
Opties
Bij mij staat er nergens een prullenbak vermeldt. Niet in mijn Galerij overzicht en ook niet bij Mijn Bestanden..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EdRossino, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als je de Galerij-app opent en op de 3 streepjes rechtsonder tikt, zie je ook een kopje voor Prullenbak staan 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
EdRossino
Explorer
Opties
Hallo Martijn,
Ik waardeer het dat je even wil helpen, echter heb ik geen optie prullenbak om aan te klikken, dus héb ik überhaupt wel een prullenbak?Screenshot_20220307-174525_Gallery_34768_1646671542.jpg
0 Likes