Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie afgewezen vanwege buitenlands toestel

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2023 01:28 PM)
376 Weergaven
gercotenKate
Apprentice
Opties
Graag informeer ik even via deze weg naar de status van de galaxy buds 2 promotie bij de Samsung Galaxy S21 FE. Aanmelding 24 september 

Mijn aanvraag met nummer  NLD7763421LKJHP  zou afgewezen zijn. Hiervan heb ik echter geen bericht ontvangen. Op 25 november heb ik notabene nog een schrijven gehad dat e.e.a vertraagd is. 
Het EAN nummer  8806092585188  is gewoon een deelnemend nummer volgens de promotie.

Wie helpt mij uit de brand?

0 Likes
11 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gercotenKate, goedemorgen.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de aanvraag voor de Galaxy Buds Pro 2 is afgewezen. Ik zal bij mijn collega's navragen wat de reden hiervan is en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
gercotenKate
Apprentice
Opties
Fijn want ik snap er helemaal niets meer van.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gercotenKate, goedemiddag.

Ik heb van mijn collega's een terugkoppeling gehad omtrent de afwijzing van de promotie aanvraag. Bij controle is gebleken dat dit toestel niet voor de Nederlandse markt voor voor de Duitse markt is bedoeld. Hierdoor voldoe je niet aan de voorwaarden en wordt de aanvraag afgewezen. Je kan hiervoor natuurlijk wel het gesprek aangaan met je verkoper 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
gercotenKate
Apprentice
Opties
Kun je mij aangeven op welke sectie van de voorwaarden jullie je dan beroepen?

In de bijzondere actievoorwaarden staat namelijk volgende:
Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code. Sommige winkels
verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse
producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze
Nederlandse promotie.

Wat had mijn verkoper anders moeten doen basis bovenstaande om er zeker van te zijn een geldig toestel te ontvangen?

NB. Mijn EAN code is een deelnemende code. Als het import betreft zou de EAN anders zijn en dat is niet het geval.

M.i. kom ik dus gewoon in aanmerking en hou me aanbevolen.

Vr. Groet
Gerco
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De verkoper had in plaats van een Duits toestel een Nederlands toestel moeten leveren. Je kan hiervoor in gesprek gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

0 Likes
gercotenKate
Apprentice
Opties

Ik ga contact openemen met de verkoper.  Als ik een Nederlands toestel weet te bemachtigen kan ik dan via deze weg alsnog aanspraak maken op de promotie?

Graag verzoek ik vriendelijk doch zeer dringend ondertussen terug te komen op mijn andere vraag wat betreft het artikel in de voorwaarden waarop jullie je beroepen om dit toestel uit te sluiten terwijl deze in de EAN lijst staat! Ik kan dit niet vinden.  

groeten, 

Gerco

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb hier niet het laatste woord in, wel zal ik dit voorleggen bij mijn collega's van de promotie afdeling. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
gercotenKate
Apprentice
Opties
Is er al nieuws @MartijnK?
Bedankt voor het navragen overigens.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat de actie al enige tijd geleden voorbij zal je hiervoor niet aanmerking kunnen komen meer, ook niet als je een Nederlandse uitvoering weet te  bemachtigen. De EAN codes zijn in heel Europa of in ieder geval in een groot deel daarvan te verkrijgen, maar alleen de Nederlandse/Belgische uitvoeringen komen hiervoor in aanmerking.

Groeten,

Martijn

0 Likes