op 02-09-2021 08:41 AM
Goedemorgen,
Op 2 mei heb ik na aankoop van mijn S21+ deelgenomen aan de toen lopende promotie. Deze is op 12 mei goedgekeurd en het product zou op 25 juni worden verzonden, het gaat om de Buds Pro SM-R190. Het registratienummer is: NLD3799605DCPSB en het referentienummer: 28170931
Helaas zijn deze niet aangekomen en de Track & Trace code blijft aangeven dat de bezorging vertraagd is. Ik heb meerdere malen telefonisch en via e-mail contact gezocht met Samsung Benelux maar tot op heden zonder resultaat. Op 8 augustus heb ik nogmaals gebeld, waarna de medewerkster mij verzocht een Ontvangersverklaring via het Whatsapp kanaal door te sturen, dit heb ik dezelfde dag nog gedaan. Dit is nu ook alweer bijna een maand geleden.
Uiteraard heb ik er begrip voor dat het een tijdje kan duren en dat er wat mis kan gaan, maar inmiddels wacht ik al 4 maanden en zit er nog geen schot in de zaak. Dit is wel heel erg lang. Ook heb ik het gevoel dat ik bij de diverse kanalen van de klantenservice van Samsung Benelux van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Zouden jullie er nog eens naar kunnen kijken? Ik vind deze gang van zaken onwaardig voor een groot bedrijf als Samsung en overweeg inmiddels om een klacht in te dienen.
Met vriendelijke groeten,
Graham.
op 04-09-2021 11:09 AM
Hi @Melchior1, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!
Het is natuurlijk niet leuk als de levering van je promotie is vertraagd en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb bij mijn collega's van de promotie afdeling de vraag uitgezet wanneer je deze kunt verwachten en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 09-09-2021 11:18 AM
Hi Graham, goedemorgen.
Ik heb inmiddels een terugkoppeling gehad van mijn collega's. Wij vermoeden dat jouw pakket zoek is geraakt bij de DHL. Om een nieuwe te laten versturen hebben wij een ontvangersverklaring nodig omdat het pakket als is gescand door DHL. Zodra je deze met ons hebt gedeeld zorgen we dat er zo snel mogelijk een zending jouw kant op gaat.
Groeten,
Martijn
op 09-09-2021 11:25 AM
op 10-09-2021 11:43 AM
Dat is in ieder geval zeker niet onze bedoeling. Ik heb een terugkoppeling gehad waarin hierom werd gevraagd door onze promotieafdeling.
En heb het WhatsApp gesprek erbij gezocht en zal de foto van je Ontvangstverklaring doorzetten naar mijn collega's van de promotieafdeling.
Ik houd je op de hoogte.
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 06-10-2021 11:23 AM
op 07-10-2021 12:27 PM
Hi @Melchior1, goedemiddag.
De zending is officieel als vermist opgegeven waarmee jouw gegevens op de lijst zijn gezet voor het nazenden van een nieuwe levering.
Zodra de Buds onderweg zijn krijg je een bericht van ons met een nieuwe Track 'n Trace.
Sorry dat het wat langer duurt dan je gewend bent van ons!
Groeten,
Martijn