Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop-up schermrotatie

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2021 10:20 PM)
1021 Weergaven
Sander
Pioneer
Opties
Hallo,
Ik ben in het bezit van een s21 ultra. In de eerste 3 weken kreeg ik heel mooi een pop-up onderin het scherm te zien waar ik op kon klikken om vervolgens het scherm te roteren als ik mijn toestel draaide. Heerlijke functie vond ik dat. Maar helaas krijg ik deze pop-up niet meer te zien. Ik heb alles al afgezocht maar kan nergens vinden om deze functie weer in te schakelen. Kan iemand mij helpen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenmiddag @Sander 

Ik heb de oplossing voor je👍🏼

Als je naar beneden swiped op je telefoon en het quickpanel opent zie je alle icoontjes.

Screenshot_20210530-172434_Chrome.jpg

Hier staat ook scherm rotatie tussen.

Wat veel mensen niet weten is dat je behalve op de icoontjes ook eronder kunt klikken op de tekst voor meer opties.   Als je recht onder de scherm rotatie knop klikt.. op de tekst staand.. krijg je een ander menu met meer opties. 

Screenshot_20210530-172606_Chrome.jpg

Daar zie je de optie die jij zoekt. Ik heb het even getest net en als scherm rotatie uit staat krijg ik onderin die pop-up te zien die jij zoekt.  

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Jabberwock
Navigator
Opties
Heb je wellicht autorotatie aan staan? Dan verschijnt die pop-up namelijk niet.
0 Likes
Sander
Pioneer
Opties
Nee deze staat uit.
Bedankt voor je reactie 👍
0 Likes
Jabberwock
Navigator
Opties
Das gek. Ik heb zojuist getest en ik krijg netjes de optie als ik autorotate aanzet. Wat gebeurd er als je het even aanzet en weer uit? Of heb je misschien aan app die ook iets met roteren doet?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenmiddag @Sander 

Ik heb de oplossing voor je👍🏼

Als je naar beneden swiped op je telefoon en het quickpanel opent zie je alle icoontjes.

Screenshot_20210530-172434_Chrome.jpg

Hier staat ook scherm rotatie tussen.

Wat veel mensen niet weten is dat je behalve op de icoontjes ook eronder kunt klikken op de tekst voor meer opties.   Als je recht onder de scherm rotatie knop klikt.. op de tekst staand.. krijg je een ander menu met meer opties. 

Screenshot_20210530-172606_Chrome.jpg

Daar zie je de optie die jij zoekt. Ik heb het even getest net en als scherm rotatie uit staat krijg ik onderin die pop-up te zien die jij zoekt.  

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jabberwock
Navigator
Opties
Ik wilde dus net hetzelfde gaan typen. Zat al de hele middag te zoeken, Wantij wist dat het ergens zat.
Sander
Pioneer
Opties
Bedankt patrick! Dat was idd de oplossing 😁
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes