Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bijlage downloaden/openen in samsung mail app

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2023 07:14 PM)
3245 Weergaven
Senna2
Journeyman
Opties
Ik heb sinds kort een samsung s21, nu heb ik de mail app van Samsung zelf. Bij mijn vorige telefoon geen problemen mee gehad. Echter kan ik nu geen bijlage downloaden, als ik dit wil doen krijg ik een pop up die zegt: kan bijlage opslaan niet gebruiken. Tik op instellingen en wijs de volgende machtiging toe: bestanden en media. 

Nu heb ik deze instelling wel gevonden, maar kan hier mijn mail geen machtiging geven... heeft iemand enig idee?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de mail all al eens opnieuw geïnstalleerd of gereset ? Instellingen > apps > Samsung mail > opslag > gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > samsung mail > machtigingen. Lukt het hier wel?
Senna2
Journeyman
Opties
Hoi Patrick, daar staat niet bestanden en media tussen om een machtiging te geven...
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou wel moeten hmm kijk anders bij instellingen > 3 puntjes bovenaan > machtigingenbeheer > bestanden en media en dan onderaan op > bekijk meer apps die toegang tot alle bestanden hebben en vink je app hier aan.
Senna2
Journeyman
Opties
Ja hier had ik hem idd ook gevonden, maar kan mail hier niet aanvinken....
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de mail all al eens opnieuw geïnstalleerd of gereset ? Instellingen > apps > Samsung mail > opslag > gegevens wissen.
Senna2
Journeyman
Opties
Jaa dat werkt!! Dankjewel voor je hulp!!!😄
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Haha eindelijk 😁 Kon nog wel even doorgaan ook. Net zolang totdat het is opgelost🙅 Ik ben blij dat het nu werkt, prettig weekend verder! En als er nog een keer wat is of als je een vraag hebt weet je ons te vinden 👌