Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S21+: "kan niet meer dan 99 tabbladen openen, de een na oudste wordt gesloten"

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2021 07:47 AM)
22567 Weergaven
Chicco1968
Explorer
Opties

Beste,

Sinds een paar maanden krijg ik, op het moment dat ik via een link een site via Google Chrome open de melding "kan niet meer dan 99 tabbladen openen, de een na oudste wordt gesloten". Het betreft een Samsung 21+ Ultra 259GB.

Als ik echter bij de tabbladen kijk staan er zeker geen 99 open (meestal een stuk of 5 die ik ook nog regelmatig opschoon) !

Iemand een oplossing in deze? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet gewoon naar instellingen gaan op je telefoon.. en dan apps > Google Chrome > opslag > gegevens wissen.

Dit zou het probleem moeten oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Chicco1968,
Wat van jou probleem de oorzaak is weet ik niet, maar als advies wil ik zeggen, leeg het cache van de chrome app. Dat kun je doen door (op jou telefoon te gaan) naar; instellingen*apps*chrome* opslag en daar op te klikken endan zie je onderaan opslag beheren en cache legen.
Op die laatste klik je en iets naar boven gaat achter buffer het getal naar nul (0).
Ook bij opslag beheren kun je kijken of er geen dingen (data extreem) zijn en eventueel bekijken of het uit te wissen is.
Bijvoorbeeld cookiee kun je wissen, dan duurd het alleen iets langer voor een pagina weer is geopend, en soms moet je op sommige pagina's opnieuw inloggen.
Ik hoop dat het werkt en anders is het misschien een idee om iemand van Samsung te laten meekijken en dat kan via: https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Ik hoop dat het lukt en hoor graag het resultaat, sucses.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet gewoon naar instellingen gaan op je telefoon.. en dan apps > Google Chrome > opslag > gegevens wissen.

Dit zou het probleem moeten oplossen.
Chicco1968
Explorer
Opties
Bedankt voor jullie reacties. Gedaan, ben benieuwd. Maar wat ik mij afvraag is waarom dit gebeurt... Bij mijn vorige gsm's nooit last van gehad en nu ineens dit...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk aan een bug of fout in Chrome. Gebeurd wel eens.. het is en blijft software. Gegevens wissen brengt de app terug naar standaard waarden, dit fixt de meeste problemen.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Chicco1968,

Is het wel opgelost met de tips van Patrick en Snarf? 👍

rsz-846676
0 Likes
Chicco1968
Explorer
Opties
@BruceH,
Tot nu toe (2 dgn) de melding niet meer gekregen. Ik heb een beetje de hoop dat het inderdaad opgelost is.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klinkt al positief! Mocht het onverhoopt terugkomen, laat het dan vooral even weten 😉

rsz-846676
Chicco1968
Explorer
Opties
Helaas, net op een link geklikt en het is er weer... Het is dus een link via mail die door linkt naar Samsung Internet en dus niet Google Chrome zie ik nu... Screenshot_20210531-130906_Samsung Internet.jpg
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kun je ditzelfde trucje doen voor Samsung Internet, in plaats van Chrome. Heb je Google Chrome wel als standaard browser ingesteld?

rsz-846676
0 Likes